۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۱۵

دبیر علمی جشنواره «برساحل بحار»:

دهم مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «بر ساحل بحار» است

دهم مردادماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «بر ساحل بحار» است

مشهد- دبیر علمی جشنواره «برساحل بحار» گفت: دهم مرداد ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «برساحل بحار» است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین سیدی ظهر چهارشنبه در نشست خبری اولین جشنواره تخصصی شعر علامه مجلسی به قدرت ماندگاری هنر اشاره و اظهار کرد: دنیا خیام را به شعر می‌شناسد و این اثر ماندگاری هنر است.

دبیر علمی جشنواره «برساحل بحار» ابراز کرد: در حوزه کمتر به مباحث هنری پرداخته می‌شود و در این میان ما به ترویج فرهنگ ایرانی اسلام از دریچه هنر پرداخته است و برگزاری اولین جشنواره تخصصی شعر علامه مجلسی در این راستاست.

وی به محورهای این جشنواره اشاره کرد و گفت: اولین جشنواره تخصصی شعر علامه محمدباقر مجلسی با عنوان «برساحل بحار» با موضوعات زندگی و شخصیت علامه مجلسی، جایگاه علمی آثار و تالیفات و شاگردان و خدمات علامه مجلسی به اسلام و تشیع برگزار می‌شود.

سیدی هدف از برگزاری این جشنواره را معرفی جایگاه علامه مجلسی در قالب هنر و شعر عنوان کرد و گفت: کتاب بحارالانوار؛ امتیازات و نوآوری‌ها به عنوان بخش ویژه جشنواره در نظر گرفته شده است.

دبیر علمی جشنواره «برساحل بحار» در خصوص جوایز این جشنواره ابراز کرد: سه جایزه شصت میلیون ریالی و پنج جایزه سه میلیون ریالی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال دهم مردادماه است، خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان، اشعار خود را به صورت پیام متنی به شماره ۰۹۱۵۵۶۷۰۵۷۰ در پیام رسان های ایتا یا تلگرام ارسال کنند.

سیدی با بیان اینکه محدودیتی در تعداد اثر و قالب وجود ندارد، افزود: دبیرخانه مجاز به چاپ اشعار منتخب است.

کد خبر 6155924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha