۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۲:۰۳

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی فرش قرمز پهن می کنیم

برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی فرش قرمز پهن می کنیم

گناوه- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی فرش قرمز پهن می کنیم و از حضور همه خوشحال می‌شویم.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی چهارشنبه شب در تجمع حامیان «سعید جلیلی» در گناوه اظهار داشت: انتخابات در مرحله دوم که در روز جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود، انتخاب بین ۲ روش و منش متفاوت خواهد بود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه تاکید بر ادامه راه شهید رئیسی داریم به واسطه اخلاص این شهید بزرگوار است که تمام وجود خود را برای خدمت به مردم به کار گرفت و جان خود را در این راه فدا کرد.

وی گفت: شهید رئیسی در تمام شهرها و روستاها کشور حضور می‌یافت و از مسائل و مشکلات مردم باخبر بود و برای مشکلات مردم گره شایی می‌کرد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل ته لنجی به عنوان یکی از مشکلات مهم این منطقه ادامه داد: ته لتجی قاچاق نیست و همه مسئولان در سطوح بالای کشور باید این را بدانند.

وی گفت: در سفر با شهید رئیسی مشکل ته لنجی را برای ایشان مطرح و نگرانی مردم را بیان کردم وایشان پذیرفت و این مسئله را دنبال کرد و پای آن ایستاد و امروز نیز «دکتر جلیلی» همین گونه است و این مسئله که حق شما مردم است را می‌داند.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم دولت شهید آیت الله رئیسی را قضاوت کنیم باید بابت عملکرد آن دولت قضاوت کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهید رئیسی در بدترین شرایط و با خزانه خالی کشور را تحویل رفت اما با همراهی مردم بحران‌هایی مانند کرونا را حل کرد.

وی ادامه داد: شهید رئیسی در میان کارگران حضور می‌یافت و نگاه اشرافی از بالا به مردم نداشت و دکتر جلیل در همه سال‌ها و در تمام زندگ‌ی این گونه بوده است.

وی گفت: «سعید جلیلی» سال‌ها با دانشمندان و کارشناسان و نخبگ‌ان کشور حتی با نیروهای منطقه و استان بوشهر کار کرده و مسائل مختلف را بررسی کرده است و امروز اگ‌ر رئیس جمهور شود به خوبی می‌داند که برای مسائل و مشکلات کشور چه باید کند و به همین دلیل ما به ایشان رجوع می‌کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما معتقدیم با روی کار آمدن «دکتر جلیلی» وضع کشور بهتر می‌شود، وی می‌داند که مسائل و چالش‌های کشور را چگونه حل کند.

وی بیان کرد: «دکتر جلیلی برای رأی آوری شروع به تهمت زدن به رقیب خود نکرده است و در میان مردم هراس نیانداخته است.

رضایی ادامه داد: ما نگ‌ران آینده کشور و تکرار وضعیت گذشته هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همه ما باید تلاش کنیم تا راه شهید رئیسی ادامه پیدا کند، ادامه داد: از همه مردم تقاضا می‌کنم برای ایران، انقلاب، آینده فرزندان و دختران و پسرانمان، آینده سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و برای اینکه ایران تجزیه نشود و پایدار بماند نه تنها در انتخابات شرکت کنیم بلکه دیگران را نیز تشویق به حضور در انتخابات کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مردم در انتخابات شرکت کنند ما هراسی نداریم بلکه با آغوش باز تک تک مردم ایران زمین برای حضور در انتخابات دعوت می‌کنیم.

رضایی بیان کرد: برای حضور مردم پای صندوق‌های رأی «فرش قرمز پهن می کنیم» و از حضور همه خوشحال می‌شویم.

وی با تاکید بر اهمیت حضور مردم پای صندوق‌ها رأی بیان کرد: امنیت ملی کشور وابسته به حضور مردم پای صندوق‌های رأی است و دولت آینده ایران باید یک دولت مقتدر باشد تا بتواند از حقوق ملت بزرگ، متمدن و کهن ایران در برابر دشمنان دفاع کند.

وی اضافه کرد: امنیت امروز کشور به واسطه جانفشانی نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، بسیج، ناجا و حضور مردم در همه صحنه‌ها است که این حضور باید تداوم یابد و این بزرگترین پیغام به دشمنان و تروریست‌ها است که این ملت پای انقلاب و نظام اسلامی ایستاده است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بعد از مشارکت در انتخابات همه باید تلاش کنند تا به کاندیدای اصلح رأی دهند.

وی اضافه کرد: همه ما امروز رسالت داریم تا مردم را آگاه و بیدار کنیم و در این زمینه روشنگری کینم و این مأموریت همه ما تا روز انتخابات است.

کد خبر 6156185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha