۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۲:۵۳

در سال جاری؛

۳ طرح شیلاتی در شهرستان دیلم افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

۳ طرح شیلاتی در شهرستان دیلم افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر از افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه شیلاتی در سال جاری در شهرستان دیلم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی چهارشنبه شب در دیدار با فرماندار دیلم ضمن گزارشی از ظرفیت‌های شیلاتی در منطقه شهرستان دیلم از افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه شیلاتی در سال جاری خبر داد و افزود: در سال جاری در راستای رفع مشکل کمبود بچه ماهی برای پرورش ماهی در قفس یک پروژه تکثیر و نرسری ماهی دریایی در این شهرستان کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: ۲ پروژه تکثیر میگوی پرورشی و همچنین پروژه پایلوت پرورش صدف خوراکی نیز از پروژه‌های است که امسال در شهرستان دیلم افتتاح می‌شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر در رابطه با پروژه‌های پیشنهادی شیلات در کمیته برنامه ریزی و تملک دارایی سال ۱۴۰۳ شهرستان دیلم گفت: با توجه به نیازهای جامعه صیادی پروژه‌های سنگ چینی ضلع جنوبی خور امام حسن، ایجاد سیستم اطفا حریق اسکله صیادی دیلم، ایجاد سایبان و پلکان خور امام حسن و محوطه سازی و روشنایی خور امام حسن برای صیادان این شهرستان تعریف شده است که این پروژه‌ها نیازمند تصویب اعتبارات لازم در کمیته برنامه ریزی این شهرستان است.

وی با اشاره به جذب و شروع به کار سه نفر نیرو جدید شیلات شهرستان دیلم گفت: برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به جوامع شیلاتی نیاز است در زمینه تعمیر و تجهیز اداره شیلات این شهرستان اعتبارات لازم مصوب شد.

کد خبر 6156216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha