۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۰

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین:

انتخابات زمینه‌ساز تقویت وحدت ملی است

انتخابات زمینه‌ساز تقویت وحدت ملی است

قزوین- مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: انتخابات زمینه‌ساز تقویت وحدت ملی است و وحدت ملی به امنیت ملی منجر خواهد شد و امنیت ملی نیز اقتدار ملی را در پی خواهد داشت.

محمد کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به مشارکت حداکثری مردم اظهار کرد: حضور بالای مردم در انتخابات، نشان‌دهنده وجود نشاط سیاسی در کشور است و البته مشارکت قوی برای جمهوری اسلامی ایران تولید قدرت نرم نیز در پی خواهد داشت.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: انتخابات در کشور ایران صرفاً در رأی دادن به یک کاندیدا تعریف نمی‌شود بلکه اثرگذاری و انعکاس این اقدامات در سطح جهانی بوده و مشارکت حداکثری نشان‌دهنده این است که ایران، همچنان سربلند و متکی بر آرای مردم بوده و راه خود در هر شرایطی طی می‌کند.

وی ادامه داد: دشمنان بر این باورند که هر اندازه میزان مشارکت در انتخابات مختلف در ایران پایین‌تر باشد، حاکمیت علاوه بر ناکارآمدی در داخل کشور، در سطح منطقه‌ای و جهانی نیز از موقعیت ضعیف‌تری برخوردار خواهد بود و قدرت چانه‌زنی کمتری برای تعقیب منافع ملی خواهد داشت.

این مسوول ابراز کرد: طبق بیانات رهبر انقلاب انتخابات زمینه‌ساز وحدت ملی است و وحدت ملی به امنیت ملی منجر خواهد شد و امنیت ملی نیز اقتدار ملی را در پی خواهد داشت.

وی در پایان با تأکید براینکه انتخابات توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه خواهند کرد گفت: مشارکت باعث می‌شود دشمنان در محاسبات خود بازنگری کنند و از توهمات و آرزوهای باطل خود فاصله بگیرند که این امر رسالت مردم را در قبال دو کشور دوچندان می‌کند.

کد خبر 6156263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha