۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۹:۰۹

فرماندار رامسر:

۸۴ صندوق آرای مردم رامسر را جمع آوری می کنند

۸۴ صندوق آرای مردم رامسر را جمع آوری می کنند

رامسر - فرماندار رامسر گفت: ۸۴ صندوق آرای مردم شهرستان را در انتخابات جمع آوری می کنند و هزار و ۷۰۰ نیز مسول اجرای انتخابات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شیرود عشوریان صبح پنجشنبه در جلسه با خبرنگاران با بیان اینکه، گزارش‌های سالیانه و شش ماهه عملکرد دولت در تریبون‌های مختلف اطلاع رسانی شده است، گفت: از سانسور رسانه‌ها، عدم ارتقای فرهنگ عمومی و کتمان واقعیت‌ها رنج می‌بریم که سبب عقب ماندگی شهرستان رامسر شده است.

وی افزود: از مردم فهیم شهرستان رامسر جهت حضور در انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم.

عشوریان تصریح کرد: در انتخابات هشتم تیر ماه شاهد رشد ۱۰ درصدی آرای مأخوذه در رامسر بودیم که به ۴۴ درصد رسید و از دست اندرکاران انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم و به لطف خدا و همت شهروندان در ۱۵ تیر حماسه دیگری خلق خواهد شد.

وی افزود: ۸۴ صندوق برای ریاست جمهوری در شهرستان رامسر فعالیت دارند و هزار و ۷۰۰ نفر دست اندرکاران انتخابات هستند که ساماندهی شده است.

فرماندار شهرستان رامسر با عنوان اینکه، در دولت آیت الله شهید رئیسی چند کار برای اولین بار در رامسر انجام شد، گفت: در ۱۰۰۰ روز دولت آیت الله رئیسی توسط ۱۹ اداره و دو بخشداری و دو شهرداری دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در زمینه‌های عمرانی هزینه شده است.

وی افزود: در بخش بهداشتی درمانی بعد چهار سال دوندگی مجوز دانشکده علوم پزشکی غرب مازندران صادر شد و دانشکده پرستاری با چهل سال قدمت مستأجر بیمارستان بود که پروژه ساخت ساختمان دانشکده کلنگ زنی و فاز اول بهره برداری و فاز دوم در مناقصه است.

فرماندار رامسر گفت: بیمارستان جایگزین ۴۰۰ تخت خوابی امام سجاد (ع) در سال ۸۹ مصوب هیئت وزیران بود و در سال ۱۴۰۲ در جدول شماره ۲۰ بودجه قرار گرفت و منتظر تخصیص اعتبار هستیم.

کد خبر 6156268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha