۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۶

قاضی‌زاده هاشمی مطرح کرد؛

برنامه‌های ویژه‌ برای مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران

برنامه‌های ویژه‌ برای مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه‌ای برای مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و تفریحی شهدای اردیبهشت ویژه مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان در مجتمع گردشگری کوثر البرز برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، به‌ویژه سیدالشهدای خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراه، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه‌ای برای مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران با افتتاح این مرکز فرهنگی و تفریحی دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر از ایجاد این مرکز توسط سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر، گفت: تصمیم انقلابی بود که این امکانات در اختیار خانواده‌های شهدا و ایثارگران قرار بگیرد که اگر دریغ می‌شد، کار اشتباهی بود. بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه‌ای برای مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران با افتتاح این مرکز فرهنگی و تفریحی دارد.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان‌کرد: این مرکز افتتاح شد تا مادران. همسران و دختران شهدا فعالیت ورزشی و تفریحی داشته باشند هر چند که از مراکز شهری ما دور است اما به استان‌های تهران، قم و قزوین نزدیک است و می‌شود سفر یک و دو روزه در نظر گرفته شود.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: امیدواریم اردوهایی تفریحی و فرهنگی در نظر گرفته شود تا بانوان شاهد و ایثارگر از آن استفاده کنند و توجه به این نگاه فرهنگی گسترش بیشتری پیدا کند تا خانواده شهدا و ایثارگران از برنامه‌های فرهنگی بیشتر بهره‌مند شوند.

در پایان این مراسم با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مادران شهدا، مرکز تخصصی فرهنگی و تفریحی شهدای اردیبهشت ویژه مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران افتتاح شد.

کد خبر 6156292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha