۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶

رییس ستاد انتخابات کردستان:

مشارکت حداکثری کلید توسعه است/امانتدار رای مردم هستیم

مشارکت حداکثری کلید توسعه است/امانتدار رای مردم هستیم

سنندج_رییس ستاد انتخابات کردستان گفت: مشارکت حداکثری کلید توسعه است و اگر مردم را به تحقق مشارکت ترغیب کنیم شاهد روند رو به رشد استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی صبح پنج‌شنبه در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: در ستاد انتخاباتی و در طول روند برگزاری انتخابات، چهار رکن مورد تاکید مقام معظم رهبری شامل مشارکت، رقابت، سلامت، امنیت لحاظ می‌شود.

وی افزود: هیچ‌گونه مشکل امنیتی تاکنون نداشته‌ایم و انتخابات با حداکثر امنیت برگزار شده است.

وی تصریح کرد: ما هم به استناد قانون و شرع و فتوای رهبر انقلاب مبنی بر «رأی حق‌الناس است» پیش می‌رویم و این تکلیفی برای برگزارکنندگان انتخابات است که از این حق مردم محافظت کنند.

رمضانی تصریح کرد: اجازه نمی‌دهیم حق مردم ضایع شود و کمترین اشکالی در انتخابات ایجاد شود و به مردم تضمین می‌دهیم امانتدار رأی مردم خواهیم بود.

رئیس ستاد انتخابات کردستان با اشاره به مقوله رقابت اضافه کرد: تا امروز ساعت هشت صبح امکان تبلیغات برای هر ۲ نامزد انتخاباتی وجود داشت و بعد از این ساعت تبلیغات باید تمام شود و با کسانی که از قانون تخطی کنند برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۱ هیأت اجرایی در استان داریم، اعلام کرد: ۲۷۹ نفر معتمد روند انتخابات را در کنار عوامل برگزاری انتخابات مدیریت می‌کنند.

۱۲۹۶ شعبه آماده جمع‌آوری آرای مردم کردستان است

رمضانی اذعان کرد: تعداد شعبات اخذ رأی همچون دور اول یک‌هزار و ۲۹۶ مورد است و کردستان مهیای برگزاری انتخابات است.

وی با بیان اینکه سن رأی دهندگان باید ۱۸ سال تمام باشد، اذعان کرد: کارت ملی و شناسنامه دو مدرک هویتی است که برای رأی دادن لازم است و اگر کسی این مدارک را ندارد می‌تواند با مراجعه به ثبت احوال برای دریافت آن اقدام کنند.

وی از رسانه به عنوان بازوهای اطلاع رسانی یاد کرد و گفت: انتظار می‌رفت مشارکت بیش از هفته گذشته باشد و نیاز است این بار مردم پرشورتر از دور قبل در انتخابات شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات کردستان اضافه کرد: مشارکت حداکثری کلید توسعه است و اگر مردم را به تحقق مشارکت ترغیب کنیم شاهد روند رو به رشد استان خواهیم بود.

کد خبر 6156333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha