۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۳

فرماندار ویژه ری:

بازرسان با حضور جدی در شعب اخذ رای از آرای مردم صیانت کنند

بازرسان با حضور جدی در شعب اخذ رای از آرای مردم صیانت کنند

ری- فرماندار ویژه ری با تأکید بر اهمیت نقش بازرسان در تحقق راهبرد سلامت در برگزاری انتخابات گفت: بازرسان با حضوری جدی در شعب اخذ رأی از آرای مردمی صیانت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی باب الحوائجی صبح پنج شنبه با اشاره به اهمیت موضوع بازرسی و رسیدگی به شکایات ارباب رجوع در ادارات گفت: فعالیت ادارات بازرسی در ۲ بعد تعریف می‌شود اول رسیدگی به شکایات و موضوعات حقوقی که ادارات در طول سال با آنها در ارتباط هستند و دوم موضوع بازرسی انتخابات در قالب تشکیل هیئت بازرسی انتخابات می‌باشد که با توجه به ارزیابی‌ها و گزارشات ارائه شده از سوی اداره کل بازرسی استانداری تهران، خوشبختانه عملکرد هیئات بازرسی انتخابات شهرستان‌های تابعه استان خوب و مثبت می‌باشد.

وی افزود: حضرت رسول اکرم «ص» همواره در امور و رویدادهای مهم فرد قابل اعتماد و باتقوایی را برای بازرسی و نظارت بر امور منصوب می‌فرمودند که حضرت امام علی «ع» بعنوان بازرس نظارت بر امور مهم را از سوی پیامبر «ص» بر عهده داشتند. در این راستا امیرالمؤمنین از ویژگی‌هایی برخوردار بودند که می‌بایست مورد توجه همه ما قرار بگیرد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان ری ادامه داد: رعایت تقوا، بی تفاوت نبودن، تیزبین و ریزبین بودن، دارا بودن زبانی نرم و گویا، دارا بودن قدرت تبیین مسائل، اعتماد به نفس و محکم بودن در حرف و عمل، تسلط به قوانین، دستورالعمل‌ها و شرح وظایف از جمله مهمترین ویژگی‌هایی است که یک بازرس می‌بایست دارا باشد یا تلاش نماید تا به این ویژگی‌ها دست یابد.

باب الحوائجی افزود: الحمدلله و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون محل تبلور مشارکت مردم صندوق‌های رأی می‌باشد. در روز ۱۵ تیرماه مردم شریف ایران بر اساس تکلیف شرعی و قانونی به وظیفه خود عمل نموده و با رأی خود رئیس جمهور کشورمان را انتخاب خواهند کرد. وظیفه ما و شما بازرسین گرامی نیز صیانت و حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی و آرا مردمی به عنوان یک حق الناس می‌باشد.

فرماندار ویژه شهرستان ری در پایان عنوان کرد: بازرسین گرامی در روز برگزاری انتخابات می‌بایست حضوری جدی در شعب اخذ رأی داشته باشید. حضوری با تسلط کافی و اقتدار لازم که موجب دلگرمی مردم و ما به جهت صیانت کامل از صندوق‌ها و آرا مردم خواهد شد. نکته مهم و قابل توجه در این موضوع حضوری با محتوا و اثربخش توسط بازرسین در برابر حضور فیزیکی و در جهت رفع مسئولیت می‌باشد که این امر نیازمند باور داشتن و اعتقاد شما عزیزان نسبت به وظیفه مهم و مسئولیت خطیری است که به عنوان بازرس برعهده دارید.

کد خبر 6156362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha