۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸

قبولی‌ المپیادهای علمی دانش‌آموزان استان اصفهان رشد داشته است

قبولی‌ المپیادهای علمی دانش‌آموزان استان اصفهان رشد داشته است

اصفهان-رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از آمار روبه‌رشد قبولی‌های المپیادهای علمی در دو سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان صنعتکار پیش از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: المپیادهای علمی یکی از اصلی‌ترین شاخص‌های کیفیت آموزشی در نظام تعلیم و تربیت است. بر همین اساس از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون تلاش‌های زیادی در راستای احیای خانه المپیاد استان اصفهان و جذب نخبگان برای تدریس در این دوره‌ها صورت گرفت.

وی ادامه داد: به لطف خدا در این مدت در تمام دوره‌های المپیاد استان اصفهان دارای رشد بوده که نشان از درستی هدف‌گذاری‌های آموزشی و افزایش شاخص کیفیت در امر علم بوده است.

صنعتکار اذعان داشت: در مرحله اول المپیاد در استان اصفهان حدود ۶۰ درصد رشد داشتیم که در سال گذشته آن نیز ۶ درصد دارای رشد بوده، در مرحله دوم نیز امسال دارای ۱۲ درصد رشد نسبت به سال گذشته بوده است که در سال گذشته نیز ۲۰ درصد دارای رشد بوده‌ایم. همچنین بعد از سال‌ها در مدال‌آوران المپیادها نیز در سال گذشته استان اصفهان پس از سال‌ها جایگاه سوم کشور را کسب کرد که امیدوارم امسال نیز دارای رشد باشد.

کد خبر 6156376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha