۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۵۲

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:

دستگاه تبلیغ پرچم توحید را افراشته نگه داشته است

دستگاه تبلیغ پرچم توحید را افراشته نگه داشته است

یزد- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این دستگاه تبلیغ است که سال‌ها پرچم توحید را برافراشته نگه داشته و به نظام فکری مقاومت کمک کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا عزت زمانی، صبح پنجشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ که در سالن شهید پاکنژاد یزد برگزار شد گفت: همه مبلغین وظیفه دارند در راستای حضور بیشتر مردم در پای صندوق های رای تلاش داشته باشند و فعالیت مبلغان مصداق سوره احزاب است که فقط برای رضای خدا تلاش می کنند و هیچ حزب و جریانی در هدف و مسیری که طی می کنند تزلزل ایجاد نمی کند و آنها را ثابت قدم نگه می دارد.

وی افزود: دستگاه تبلیغ با این وسیله است که سالها توانسته پرچم توحید را نگه دارد و امروز زیر سایه پرچمی که حضرت روح الله علم کرده است جوشش و امید جدیدی که در جهان اسلام به وجود آمده، در قالب یک مکتب و اندیشه و نظام فکری با عنوان مقاومت تلاش می کنند.

عزت زمانی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز در توصیف مقاومت که برگرفته از اسلام ناب است این اندیشه را ارزشمند می دانند و در طول زمان نیز انبیاء و اولیاء الله و اهل بیت (ع) با ایستادگی و استقامت برای قیام به حق تلاش کردند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: در مکتب اهل بیت (ع) نیز همینگونه بوده و مسیر حرکت مبتنی بر اندیشه و هسته فکری مقاومت است که جلوه آن در انقلاب اسلامی ایران تحقق یافت و اسلام ناب پیاده شد و در دورانی که تمدن غرب و شیطان با تمام قوا و سرمایه ورود کرده بود، همه این دسیسه ها را نقش بر آب کرد.

استان یزد با نوحه‌سرایی‌ به جریان انقلاب کمک کرده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این همایش گفت: روحانیت برای بالا بردن مشارکت انتخاباتی تلاش دارد و در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز در راه تبیین اقدامات برای شور انتخاباتی و بالا رفتن مشارکت تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام علیرضا نجیمی افزود: استان یزد با اشعار و نوحه سرایی به جریان انقلاب کمک کرده و باید همچنان اشعار در شان اهل بیت(ع) باشد و هنگامی که طبق چارت سازمانی هیئت ها، در کنار هر هیئت روحانی حضور داشته باشد قطعا از برخی کج روی ها دوری می شود.

وی عنوان کرد: مسجد محوری یکی از اقدامات خوب دولت شهید رییسی است و باید همچنان این روند ادامه یابد و سینه زنی ها نیز باید با شعر فاخر و عاری از وهن تشیع باشد.

نجیمی ادامه داد: هیئت های مذهبی دارالعباده یزد همراه هستند و حسینیه ایران یزد همواره در راه ابا عبدالله الحسین(ع) همه داشته خود را عرضه کرده است و امیدواریم همچنان این حسینی بودن به درستی به همه جهانیان نشان داده شود.

وی بیان کرد: اولین بار در کشور سالن اجتماعات مباهله در اداره تبلیغات اسلامی استان راه اندازی شده و همه مبلغان کمک کنند تا این سنت حسنه در همه نقاط استان یزد پرشور تر شده و به تبع آن در کل کشور نیز انجام شود .

نجیمی یادآور شد: از میدان همافر تا میدان امام رضا(ع) بیش از ۵۰ مسجد وجود دارد که یا درب آن بسته است و یا امام جماعت غیرمعمم دارد و این تنها شرایط یکی از خیابان های اصلی یزد است و لذا کم کاری های این حوزه باید برطرف شود.

وی تصریح کرد: وقتی ۲ هزار امام جماعت در استان یزد فعالیت دارند چرا اغلب مساجد حاشیه شهر یزد فاقد امام جماعت است.

فعالیت مبلغان در ستاد مردم ایران

حجت الاسلام مهدی داد آفرین، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد نیز در این همایش گفت: ستاد مردم ایران در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد تشکیل شده و برای ساماندهی مبلغین و اعزام به شهرستان ها و مناطق کمتر برخوردار برای تبیین اقدامات و بالا بردن آمار مشارکت در انتخابات فعالیت دارد.

کد خبر 6156381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      3 0
      تبلیغ برای انتخابات و یا تبلیغ برای نامزدی خاص