۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۷

استاندار سمنان خبر داد؛

حضور صندوق‌های اخذ رای در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های سمنان

حضور صندوق‌های اخذ رای در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های سمنان

سمنان- استاندار سمنان گفت: صندوق‌های سیار فردا همزمان با شعب ثابت در مساجد و مدارس و ... توسط شعب سیار در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های استان هم حضور خواهند داشت.

سید محمد رضا هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه همه چیز برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان سمنان مهیا است، تاکید کرد: مردم استان سمنان فردا از ساعت هشت صبح می‌توانند با در دست داشتن کارت ملی هوشمند و شناسنامه به شعب اخذ رأی در استان مراجعه و رأی خود را در صندوق‌ها بیاندازند.

وی با بیان اینکه همه تجهیزات شعب نیز آماده و مهیای کار شده است، تاکید کرد: همه شعبه‌های اخذ رأی استان سمنان باید رأس ساعت ۸ آماده رأی گیری باشند که در این زمینه اقدامات لازم صورت گرفته است.

استاندار سمنان با بیان اینکه شعب اخذ رأی سیار در بوستان‌های و مراکز تفریحی و گردشگری نیز فعال خواهند بود، گفت: با توجه به اینکه روز جمعه روز تفریح مردم است، تلاش شده تا بیشترین میزان پوشش توسط صندوق‌های سیار در تفرجگاه‌های استان تدارک دیده شود تا مردم بتوانند رأی خود را به صندوق بیاندازند.

هاشمی با بیان اینکه تلاش شده تا حتی در اراضی کشاورزی و باغ‌هایی که محل کار و تفریح مردم است، صندوق‌های سیار حضور داشته باشند، تاکید کرد: تمام این اقدامات برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مجتمع‌های بین راهی مسیر اصلی تهران مشهد به واسطه پیک سفرهای تابستانی از دیگر مناطقی هستند که صندوق رأی در آنها پیش بینی شده است، افزود: مناطق تفرجگاهی و مسیرهای اصلی کریدوری سفرهای تابستانی از جمله مکان‌هایی هستند که برای صندوق‌های سیار برنامه ریزی شده است.

استاندار سمنان همچنین گفت: مردم با در دست داشتن کارت ملی هوشمند و یا شناسنامه جدید به شعب اخذ رأی مراجعه و تلاش داشته باشند که حضورشان پای صندوق‌ها را به ساعات پایانی روز موکل نکنند.

کد خبر 6156383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha