در واکنش به شهادت فرمانده مقاومت صورت گرفت؛

حمله انتقامی حزب الله لبنان علیه شمال اراضی اشغالی+ فیلم

حمله انتقامی حزب الله لبنان علیه شمال اراضی اشغالی+ فیلم

منابع لبنانی از عملیات موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی حزب الله لبنان علیه مناطقی در شمال اراضی اشغالی خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه العهد، جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی امروز پنج شنبه مناطقی از جنوب لبنان از جمله رامیا و حولا را هدف قرار دادند.

در پی این رخداد مقاومت اسلامی حزب الله لبنان در عملیاتی موشکی مناطقی از شمال اراضی اشغالی از جمله کریات شمونا، الجلیل و جولان اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رسانه های عبری در پی این حمله موشکی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شمال اراضی اشغالی و شنیده شدن صدای انفجارهای متوالی در کریات شمونا، تل حی، بیت هلل و سدیه نحامیا خبر دادند.

این رسانه ها همچنین از پرتاب چندین موشک به سوی جولان اشغالی خبر دادند.

رسانه های عبری اذعان کردند که در این حمله دستکم ۱۵ فروند موشک از لبنان به سوی شمال اراضی اشغالی پرتاب شده است.

از سوی دیگر، منابع صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در مناطق راموت نفتالی، برعام، المالکیه، یفتاح، جونین، کفار بلوم، عمیر، کفار سولد، ایلانیا، شاعل، کیلع، کرم بن زمرا، الریحانیه، متسوفاه، شلومی، کریات شمونا و دیشون در شمال اراضی اشغالی به دلیل نگرانی از حمله پهپادی حزب الله لبنان خبر دادند.

به اذعان رسانه های عبری در این حمله پهپادی دستکم ۳۰ فروند پهپاد تهاجمی به سوی این مناطق در شمال اراضی اشغالی پرتاب شده است.

در عین حال یک منبع وابسته به مقاومت لبنان در گفت و گو با الجزیره از پرتاب دستکم ۲۵۰ فروند موشک و پهپاد به سوی مناطقی در شمال اراضی اشغالی در حملات انتقامی از روز گذشته تاکنون خبر داد.

دقایقی پس از این حمله گسترده، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که این عملیات را در واکنش به ترور یکی از فرماندهان خود از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در حمله روز گذشته انجام داده است.

در همین حال منابع عبری از وقوع آتش‌سوزی گسترده و به آسمان برخاستن ستون‌های دود در مناطقی از شمال اراضی اشغالی در پی حمله موشکی و پهپادی حزب الله لبنان خبر می دهند.

کد خبر 6156402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • GB ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۴
      0 0
      باید مثل خودشون کار کرد نفرات مهمشون را باید زد