۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۹

مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری:

همایش ملی خانواده سبز در حال برگزاری است

همایش ملی خانواده سبز در حال برگزاری است

شهرکرد-مدیر کل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: همایش ملی خانواده سبز در حال برگزاری و تا ۱۶ تیرماه ادامه دارد.

سعید یوسف پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در اجرای تفاهم نامه بین سازمان حفاظت محیط زیست و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوریت، با همکاری دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه در ۹ بخش آغاز به کار کرد که یکی از این بخش‌ها محیط زیست و خانواده بود.

وی تصریح کرد: این رویداد سکویی برای شناسایی، ارتقا و حمایت از زیست بوم خانواده ایرانی توسط نوآوران اجتماعی و فعالان مردمی و روایت‌گر پیشرفت خانواده و نقش آن در جامعه، مبتنی بر الگوی خانواده ایرانی اسلامی به جهان است.

یوسف پور ادامه داد: در راستای این تفاهم نامه و رویداد ملی یک همایشی تحت عنوان خانواده سبز با هدف «ترویج تصویری پویا، مولد و بالنده از خانواده دوستدار محیط زیست و نهادینه سازی سبک زندگی سبز و پایدار در مسیر توانمندسازی خانواده‌های ایرانی» برگزار می‌شود.

وی با اذعان بر اینکه این همایش در حال برگزاری است و تا ۱۶ تیرماه ادامه دارد گفت: خانواده‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه www.fceii.ir ثبت نام کنند و مستندات خود را طبق محورهای اعلامی در سایت، به حوزه آموزش و مشارکت مردمی حفاظت محیط زیست استان ارائه دهند.

مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: بعد از ثبت نام افراد، حفاظت محیط زیست استان مستندات را بررسی و بعد از تأیید نهایی پنج مورد آن را به سازمان محیط زیست کشور برای بررسی نهایی معرفی می‌کند.

یوسف پور در پایان خاطر نشان کرد: تا کنون مکاتباتی را با دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی استان و … داشته‌ایم که چنانچه خانواده‌ای منطبق با شاخص‌ها در راستای محیط زیست انجام داده است به ما معرفی کنند.

کد خبر 6156405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha