۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۴

نماینده ولی فقیه در استان سمنان :

وضعیت سهام عدالت مردم استان سمنان روشن شود

وضعیت سهام عدالت مردم استان سمنان روشن شود

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار روشن شدن تکلیف سهام عدالت توسط دولتمردان شد و گفت: از مبهم بودن وضعیت سهام عدالت مردم استان گلایه مند هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی پیش از ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیرکل جدید امور اقتصادی و دارایی استان سمنان در دفتر خود خواستار روشن شدن تکلیف سهام عدالت توسط دولت مردان شد و بیان کرد: از مبهم بودن وضعیت سهام عدالت مردم استان گلایه مند هستیم.

وی افزود: بسیاری از دارندگان سهام عدالت در استان سمنان به دلیل مشکلاتی که در شرکت تعاونی سهام عدالت ایجاد شده است نمی‌توانند از دارایی خود برای رفع نیازهایشان استفاده کنند لذا رفع این مساله باید مورد توجه دستگاه‌های مسئول قرار گیرد.

امام جمعه سمنان با یادآوری اتفاقات رخ داده در بورس تهران طی سال‌های گذشته تصریح کرد: افرادی که سرمایه‌های خرد در اختیار دارند نمی‌دانند این سرمایه‌ها را در کدام بخش قابل اطمینان سرمایه‌گذاری کنند که حداقل اصل دارایی آنها آسیب نبیند!

مطیعی در بخش دیگری از سخنان خود برنامه‌ریزی برای جذب درآمدهای صنایع استان به بانک‌های استان را مهم عنوان کرد و گفت: باید تلاش کنیم بخشی از درآمد ناشی از فعالیت‌های بخش صنعت به داخل استان هدایت شود.

وی با تاکید بر توجه دستگاه‌های اجرایی به نقاط مختلف استان بویژه مناطق محروم خاطرنشان کرد: وسعت و گستردگی استان باید بعنوان یکی از شاخصهای مهم در جذب اعتبارات دولتی مدنظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ایجاد اطمینان در فضای سرمایه‌گذاری را یکی از عوامل انگیزشی مشارکت مردم در تولید دانست و اظهار کرد: اگر در سال‌های گذشته از بسترهایی همچون بورس سلب اعتماد نشده بود این بستر می‌توانست زمینه هدایت سرمایه‌های خرد را به بخش تولید فراهم کند.

کد خبر 6156419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha