۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۶

فرمانده انتظامی شاهرود:

کشف ۴ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود/ یک نفر دستگیر شد

کشف ۴ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود/ یک نفر دستگیر شد

شاهرود- فرمانده انتظامی شاهرود از کشف چهار تن چوب تاغ قاچاق در یک خودروی عبوری در محور شاهرود_مشهد خبر داد و گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا شائینی ظهر پنج شنبه در گفت‌و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود بابیان اینکه مأموران ایست بازرسی به یک کامیونت حاوی مقادیری چوب مشکوک شدند، ابراز داشت: این خودرو در محور شاهرود_مشهد متوقف و مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از این خودرو چهار تن چوب تاغ قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: ارزش این محموله طبق نظر کارشناسان امر سه میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شاهرود بابیان اینکه در این رابطه راننده دستگیر شد، ابراز داشت: پرونده متهم تکمیل و به دادسرا معرفی شده است.

شائینی با بیان اینکه محموله به اداره منابع طبیعی شاهرود انتقال یافت، تصریح کرد: خودرو کامیونت هم توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی افزود: با توجه به اینکه هر گونه دخل و تصرفی در منابع طبیعی و محیط زیست آسیب جبران ناپذیری را به همراه دارد لذا برای صیانت از این داشته‌های ملی با گونه تخریب و دست درازی طبیعت به طور جد برخورد می‌شود.

کد خبر 6156434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha