۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۵۶

در پیامی مطرح شد؛

دعوت سرپرست قرارگاه ۸۴ لرستان برای حضور پرشور مردم در انتخابات

دعوت سرپرست قرارگاه ۸۴ لرستان برای حضور پرشور مردم در انتخابات

خرم‌آباد - سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان برای شرکت پر شور آحاد مردم ولایت‌مدار در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان در پیامی برای شرکت پر شور آحاد مردم ولایت‌مدار در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت به عمل آورد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

پانزدهم تیرماه روز تجلی همدلی و هم‌زبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه‌ای دیگر است که همانند ادوار گذشته عرصه انتخابات را به‌عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از شر دشمنان اسلام حفظ خواهیم کرد.

پانزدهم تیرماه صحنه‌ای دیگر از عزم راسخ مردم این سرزمین مقدس و پایگاه شهیدان و ایثارگران و دوستداران اهل‌بیت علیهم‌السلام، برای مشارکت در سرنوشت خود، به نمایش خواهیم گذاشت.

بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت‌ساز، نقش و تأثیر مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور برای انتخاب اصلح در صحنه انتخابات بر کسی پوشیده نیست، اقشار مختلف مردم کشور می‌توانند. در جهت اعتلای مردم‌سالاری دینی اهتمام ورزیده و ضمن ترغیب مردم، نقش سازنده تک‌تک افراد در سرنوشت کشور را به‌راستی تبیین نمایند.

ملت فهیم ایران، روز جمعه گرد هم می‌آیند تا بار دیگر ایرانی آباد را رقم بزنند.

اینجانب به نوبه خود، از عموم مردم عزیز استان لرستان و ارتشیان سلحشور و خانواده محترم آنها دعوت می‌نمایم تا این بار، در انتخاباتی دیگر که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پر شور داشته و شخص اصلح خود را انتخاب نمایند.

کد خبر 6156455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha