۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۶

فرمانده انتظامی استان سمنان:

انجام ۲ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ پلیس دست رد بر رشوه زد

انجام ۲ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ پلیس دست رد بر رشوه زد

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام دو ماموریت ویژه پلیسی در سمنان و مهدیشهر خبر داد و گفت: در مهمترین رویداد پلیس دست رد بر سینه رشوه‌دهندگان زد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان بابیان اینکه امروز پنج شنبه دو مأموریت ویژه پلیسی در مهدیشهر و سمنان به انجام رسید، ابراز داشت: در این مأموریت‌ها چهار نفر دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه مأموران انتظامی مهدیشهر هنگام گشت زنی در میدان امام این شهر متوجه تیبا سفید رنگ با سه سرنشین اتباع خارجی شدند، افزود: راننده بدون توجه به دستور ایست قصد فرار داشت که با هوشمندی پلیس با شلیک به لاستیک متوقف و از حرکت ایستاد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه راننده و سرنشین‌های این خودرو دستگیر شدند، ابراز داشت: از این خودرو ۲۰ کیلو میله گرد بریده شده و کمان اره کشف شد متهمان قصد پرداخت رشوه ۲۰ میلیون ریالی را داشتند که پلیس آن را رد و صورت جلسه کرد.

موقوفه‌ای بابیان اینکه سارق سابقه دار در شهرک صنعتی سمنان به دام پلیس افتاد، تصریح کرد: این سارق سابقه دار به انجام هشت کیلوگرم سرقت سیم و کابل به دفعات از یک کارخانه اعتراف کرده است.

وی با بیان اینکه ارزش این محموله ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده با دستور قضائی روانه زندان شد.

کد خبر 6156464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرتضی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
      1 3
      چون مبلغ ش کم بوده نپذیرفتن