۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳

در حکمی از سوی مدیرکل دفتر موسیقی؛

محمدعلی مرآتی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران شد

محمدعلی مرآتی مدیرعامل انجمن موسیقی ایران شد

امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر امور موسیقی در حکمی محمدعلی مرآتی را به عنوان مدیرعامل انجمن موسیقی ایران منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، در حکمی از سوی امیرحسین سمیعی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدعلی مرآتی پژوهشگر موسیقی به عنوان مدیرعامل انجمن موسیقی انتخاب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای محمدعلی مراتی / با سلام و احترام؛

به استناد مصوبه صورت جلسه هیأت محترم امنا به شماره ۳۵۶/س/الف مورخ ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ و نظر به تجربیات، سوابق ارزنده، تعهد و دانش جناب عالی به موجب این حکم به عنوان مدیرعامل انجمن موسیقی ایران منصوب می‌شوید.

از شما انتظار می‌رود با رعایت ضوابط قانونی و مصوبات هیأت محترم امنا و نیز وظایف مندرج در اساسنامه انجمن موسیقی ایران در جهت اعتلای موسیقی ایران گام‌های مؤثری بردارید.

امیرحسین سمیعی مدیر کل دفتر امور موسیقی و رییس هیات امنای انجمن موسیقی ایران.»

محمدعلی مرآتی، متولد اول مهر ١٣٥١، در رشته موسیقی تحصیل کرده و مدرک دکترای اتنوموزیکولوژی از دانشگاه پاریس دارد. کمانچه را نزد استادانی چون منوچهر طاهرزاده، محمود مرآتی و اردشیر کامکار و هادی منتظری یاد گرفته و مبانی تخصصی موسیقی دستگاهی ایران و آهنگسازی را نزد استادانی چون فرامرز پایور، هوشنگ ظریف، منصور نریمان، محمدرضا لطفی، احمد پژمان، محمدرضا درویشی، کامبیز روشن‌روان، فرهاد فخرالدینی و هوشنگ کامکار در دانشگاه تهران بین سال‌های ٧٣ تا ٧٩ آموخته است. او آهنگسازی‌های مختلفی در کارنامه هنری خود دارد.

مرآتی مسئولیت دبیری و عضویت در شورای سیاست‌گذاری در چندین دوره جشنواره موسیقی نواحی ایران و نیز عضویت در هیأت انتخاب و داوری و شورای سیاست‌گذاری را در ادوار مختلف جشنواره موسیقی فجر برعهده داشته است.

مراسم اعطای این حکم در دفتر موسیقی معاونت هنری و با حضور محمود سالاری معاون هنری، احمد صدری و داوود گنجه ای اعضای هیأت امنای انجمن موسیقی ایران برگزار شد و وی از خدمات سید امیرعباس ستایشگر مدیرعامل پیشین انجمن موسیقی ایران قدردانی کردند.

کد خبر 6156468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha