۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱

استاندار تهران تاکید کرد؛

نقش مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور

نقش مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور

تهران- استاندار تهران طی پیامی ضمن گرامیداشت ۱۴ تیرماه و روز شهرداری ها و دهیاری‌ها گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور نقش مهمی ایفا می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری به مناسبت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در پیامی اظهار کرد: روز ۱۴ تیرماه در واقع بهانه‌ای است، تا با هم مرور کنیم، که امروز شاهد رشد گسترده شهرنشینی و زندگی روستایی و اهمیت به عمران در این مناطق هستیم.

امروز نقش، کارکرد و جایگاه مهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در ساختار مدیریتی کشور بر کسی پوشیده نیست و مدیریت شهری و روستایی، در ایجاد توسعه متوازن و همه جانبه و جلب رضایت عمومی و ایجاد آسایش و نشاط اجتماعی مهمترین نقش را ایفا می‌کند.

طی سه سال گذشته به خوبی شاهد بودیم، که رویکرد دولت سیزدهم به حوزه عمران شهرها و روستا بی بدیل و مبنی بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و امیدآفرینی در میان مردم بوده است و بازوان اجرایی این رویکرد شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بوده اند و تلاش آنها سبب شده که امروز و پس از سه سال به رویکرد بالنده شهید رئیسی در اهمیت به عمران شهرها و روستاها افتخار کنیم.

در این فرصت مغتنم می‌بایست، از کوشش‌های خالصانه و تلاش‌های بی منت و شبانه روزی آبادگران کشور در شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تجلیل و بار دیگر تاکید کنیم، نقش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان حلقه نخست خدمت رسانی در رفع مشکلات استان تهران و ایجاد توسعه پایدار در مناطق شهری و روستایی به عنوان الگویی برای سراسر کشور تعیین کننده و غیرقابل انکار است.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه فرا رسیدن ۱۴ تیرماه به همه شهرداران و دهیاران تلاشگر، خدوم و انقلابی استان تهران، توفیق روز افزون این عزیزان را در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری از درگاه خداوند متعال خواستارم و موکدا از این عزیزان تقاضا دارم، با تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر لحظه‌ای از خدمت رسانی به مردم و ولی نعمتان ما در شهرها و روستاها غافل نشوند.

کد خبر 6156494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha