۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳

استاندار بوشهر:

زیرساخت‌های برگزاری انتخابات باشکوه در استان بوشهر فراهم است

زیرساخت‌های برگزاری انتخابات باشکوه در استان بوشهر فراهم است

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: زیرساخت‌های برگزاری انتخابات باشکوه در استان بوشهر فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: انتخابات بسیار مهمی را در پیش رو داریم که حضور و مشارکت مردم در این انتخابات تأثیر فراواانی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از مردم همیشه در صحنه استان بوشهر تقاضا می‌کنیم که روز جمعه ۱۵ تیر ماه با حضور حماسی در پای صندوق‌های اخذ رأی مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری یک انتخابات باشکوه رقم بزنند.

استاندار بوشهر بیان کرد: مردم از این طریق دشمنان اسلام و نظام اسلامی ایران ر ناامید و ناکام و دوستان اسلام و انقلاب اسلامی در جهان، منطقه مقاومت و ایران اسلامی امیدوار و شاد کنند و از این طریق راه مقدس شهید رئیسی در خدمت به مردم با انتخاب کاندیدای اصلح ریاست جمهوری ادامه دهیم.

محمدی‌زاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام از جمله شهیدان خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهان اقدامات و خدمات ارزشمند دولت سیزدهم در استان را بسیار راهگشا در حل مشکلات مردم دانست و اظهار داشت: خدمات دولت سیزدهم در حوزه‌های مختلف امنیتی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، عمرانی، فرهنگی، عمرانی و اداری بسیار ارزشمند بود.

وی ادامه داد: در طول سه سال گذشته یک روز را برای خدمت به مردم از دست نداده‌ایم، همواره از لحظه و زمان و ساعت برای خدمت به مردم تلاش شده و آن خدماتی که امروز به همت این دولت مردمی و انقلابی و نیت پاک، خالص و صادقانه حضرت آیت‌الله رئیسی در استان بوشهر شکل گرفته واقعاً یک دوره بی‌نظیر در خدمت به مردم است.

استاندار بوشهر ادامه داد: در همه عرصه‌های زیرساختی آبرسانی، درمانی، راه و شهرسازی، ساخت مسکن و بندر و همه حوزه‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سه سال دولت آیت‌الله رئیسی تحولات مهمی در استان بوشهر رقم خورد.

محمدی‌زاده با قدردانی از مسئولان که طرح‌های مورد مطالبه مردم و شیرین در عرصه‌های مختلف و توسعه و پیشرفت استان در دولت سیزدهم رقم زدند گفت: همه زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری یک انتخابات باشکوه و مورد انتظار مقام معظم رهبری با مشارکت حداکثری در ۱۵ تیر ماه آماده است.

کد خبر 6156517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha