۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶

امام جمعه کرمانشاه:

شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح مصداق «معروف» است

شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح مصداق «معروف» است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، مصداق «معروف» است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان که در بیت امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، دهه اول ماه محرم که به عنوان احیای امر به معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است را فرصتی استثنایی خواند و گفت: اباعبدالله الحسین (ع) برای اصلاح امت اسلام قیام کرد.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین منکر در عالم، حکومت طاغوت و بزرگ‌ترین معروف، دایر شدن حاکمیت اسلامی است، افزود: در زمان امام حسین (علیه‌السلام) مشخصاً طاغوت زمان، یزید بود و نهی از منکر به‌معنای نهی از حاکمیت طاغوت با محوریت شخص فاسدی مثل یزید بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در عصر کنونی بزرگ‌ترین معروف با هدایت‌های امام خمینی (ره) چهل و پنج سال است که در ایران اسلامی دایر شده و امروز حفظ این معروف، بالاترین معروف است.

حجت الاسلام غفوری با یادآوری خدمات و برکات انقلاب اسلامی، عنوان کرد: متأسفانه منکر بزرگی که طی این روزها و در ایام انتخابات صورت می‌گیرد این است که کسانی با استفاده از ابزار رسانه ملی که ثمره خون شهدا است، به‌گونه‌ای صحبت می‌کنند که گویی جمهوری اسلامی در طول این چهل و پنج سال عقب‌رفت داشته است.

وی ادامه داد: در حالی‌که پیش از انقلاب اسلامی خدمات، پیشرفت‌ها و دستاوردهایی که امروز به آنها رسیده‌ایم، وجود نداشت.

حجت الاسلام غفوری با بیان اینکه ملت قهرمان ایران ثابت کرد که می‌تواند روی پای خود بایستد و پیشرفت کند، تصریح کرد: امروز دشمن از جنگ نظامی و اقتصادی ناامید شده است و برای فاسد کردن فکر جامعه و ایجاد تفکر وابستگی به غرب خصوصاً در نسل جوان به جنگ فکری، شناختی، اعتقادی و اخلاقی روی آورده است.

وی با ذکر این نکته که استقامت در مقابل دشمن امر خداوند است، خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم به قدرت برتر منطقه تبدیل شویم تا تمام غرب آسیا تحت تأثیر تفکر انقلاب اسلامی باشد و این تفکر انقلابی به آمریکای لاتین، آفریقا، شرق آسیا، اروپا و آمریکا نیز سرایت کند.

امام جمعه کرمانشاه ایام محرم را بهترین فرصت برای برقراری ارتباط مردم برشمرد و بیان کرد: امروز شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح مصداق معروف است، زیرا باعث تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود و شرکت نکردن در انتخابات حتماً منکر است.

حجت الاسلام غفوری با تصریح اینکه انتخاب اصلح هم اثر فردی دارد و هم اثر اجتماعی، گفت: باید مطابق ملاک‌ها و معیارهای الهی و فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) انتخاب کنیم وگرنه مورد عقوبت الهی قرار خواهیم گرفت، زیرا خداوند متعال می‌فرماید امانت‌ها را به اهلش بسپارید.

کد خبر 6156548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha