۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۱

شهردار احمد سرگوراب خبر داد؛

تحقق ۸۹ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری احمد سر گوراب

تحقق ۸۹ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری احمد سر گوراب

شفت- شهرداراحمدسرگوراب از رشد ۱۸ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری این شهر خبر داد و گفت: بودجه امسال ۸۹ درصد تحقق یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیکویی ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت با گرامیداشت چهاردهم تیر روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با بیان اینکه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است، اظهار کرد: تمامی کسانی که به ایران و پیشرفت کشور فکر می‌کنند، برای انتخاب رئیس‌جمهور اصلح، در انتخابات ۱۵ تیر شرکت کنند.

وی با اشاره به بخشی از عملکرد مجموعه مدیریت شهری افزود: زیرسازی کوچه بوستان، خیابان شهید جدیدی و کوچه طبیعت به مساحت ۸۵۰۰ مترمربع، اجرای لوله گذاری در خیابان شهید جدیدی و کوچه طبیعت به منظور هدایت آب‌های سطحی به مبلغ ۸۳۰ میلیون تومان، موزائیک کاری، جدول گذاری، ساخت نرده برای ابتدای بازار و نصب چراغ‌های روشنایی در دو نقطه ورودی و خروجی بازار و تعویض درب ورودی ساختمان بخشداری همچنین کمک برای تعمیر سربندی ساختمان بخشداری مجموعاً به مبلغ ۳۴۴ میلیون تومان بخشی از این اقدامات بوده است.

نیکویی با اشاره به پرداخت مطالبات شرکت‌ها توسط شهرداری احمد سرگوراب، اضافه کرد: پرداخت مطالبات شرکت لاتوم به مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان و پرداخت مطالبات شرکت التفات سازه شمال به مبلغ ۳۴۷ میلیون تومان از جمله این پرداختی‌ها بوده است.

شهردار احمد سرگوراب تصریح کرد: تعمیر اساسی و خرید تجهیزات و بیمه ماشین آلات شهرداری از قبیل بیل بکهو، لودر و ماشین زباله، نیسان و خرید لاستیک برای کامیون خاور و لودر مجموعاً به مبلغ ۵۲۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات این نهاد خدمات‌رسانی برشمرد.

نیکویی ادامه داد: واریز مبلغ ۳۷۲ میلیون تومان برای هزینه دفن زباله و اجرای پروژه ایجاد و توسعه شبکه روشنایی معابر با ۵ مورد برج نوری در کلان محله، چهارراه چوکا، داخل بازار، سر چهارراه و محوطه مسجد پیرمختار به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات برشمرد.

وی همچنین به خرید نرم‌افزارهای اداری به مبلغ ۱۶۱ میلیون تومان، ساخت تابلو یادمان شهدای احمد سرگوراب و تابلوی ۳۵ مورد از کوچه‌های فاقد نام به مبلغ ۱۱۵ میلیون تومان در شهرداری احمدسرگوراب طی یک سال اخیر اشاره کرد.

نیکویی گفت: مطالبات حقوق و مزایای ۱۲ تن از پرسنل به مبلغ ۷۹۰ میلیون تومان به استناد بخشنامه تأثیر ترمیم بر فوق العاده جذب کارکنان، پرداخت ذخیره سنوات ۵ نفر از پرسنل به مبلغ ۴۲۰ میلیون تومان و پرداخت هزینه حقوق ۱۲ ماهه کل پرسنل شهرداری به مبلغ کل ۴ میلیارد و ۵۵۷ میلیون تومان به علاوه ۶۰۷ میلیون تومان بدهی سنوات ۵ تن از پرسنل قراردادی شهرداری احمد سرگوراب پرداخت شده است.

شهردار احمد سرگوراب از رشد ۱۸ درصدی بودجه ۱۴۰۳ شهرداری این شهر خبر داد و افزود: بودجه سال جاری شهرداری احمد سرگوراب به ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش یافته که ۸۹ درصد تحقق یافته است.

وی در ادامه به پروژه‌های اجرا شده و در حال اجرای شهرداری احمد سرگوراب اشاره کرد و گفت: بهسازی معابر داخل بازار با اعتبار حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، آسفالت خیابان‌های شهید جدیدی و بوستان با اعتبار یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان، تکمیل زیرسازی و آسفالت محور خروجی شهر از بخشداری تا چهار راه چوکا، دریافت حواله دستگاه کمپرسی ۶ تن به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و یا تلاش برای اجرای آسفالت ورودی شهر با اعتبار دو میلیارد تومانی بخش دیگری از این اقدامات شهرداری طی چند ماه اخیر در سال جاری بوده است.

شهردار احمد سرگوراب همچنین خرید و نصب مجسمه و المان شهری تا پایان تیر ماه، خرید و کاشت حدود ۸۰۰ اصله درخت، نصب پایه دوربین پایش تصویری و ترافیکی، عقد قرارداد و خرید دوربین ۳۶ کاناله و کاشت گل‌های فصلی ا از دیگر اقدامات این شهرداری طی یک سال اخیر اعلام کرد.

کد خبر 6156596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha