۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۳

رییس کل دادگستری گیلان: 

احیای صنایع پوشش نمونه بارز نگاه حمایتی قوه قضائیه به تولید است

احیای صنایع پوشش نمونه بارز نگاه حمایتی قوه قضائیه به تولید است

رشت _ رییس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه کارنامه قوه قضائیه در در حمایت از تولید درخشان است، گفت: احیای صنایع پوشش نمونه بارز نگاه حمایتی قوه قضائیه به تولید است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان که با حضور معاون قوه قضائیه در سالن جلسات دادگستری گیلان تشکیل شد، اظهار کرد: تلاش قوه قضائیه در راستای حمایت از تولید و فعالان اقتصادی در سال‌های اخیر کم نظیر بوده است‌.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه کارنامه قوه قضائیه در در حمایت از تولید درخشان است، گفت: احیای صنایع پوشش نمونه بارز نگاه حمایتی قوه قضائیه به تولید است.

صادقی نیارکی با بیان اینکه جلوی تعطیلی ۲۶ واحد تولیدی در گیلان گرفته شد، اضافه کرد: با این اقدام خوب قوه قضائیه در گیلان که با همراهی سایر دستگاه‌ها صورت گرفت از بیکاری حدود ۶ هزار نفر جلوگیری شد.

وی با تاکید بر لزوم استمرار تشکیل جلسات اقتصاد مقاومتی با محوریت حل مشکلات فعالان تولیدی و اقتصادی افزود: این گونه جلسات گامی مؤثر برای حل مشکلات واحدهای تولیدی است.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به برخی چالش‌ها و مشکلات پیش روی تولیدگران و فعالان اقتصادی استان بیان کرد: تثبیت مالکیت و صدور سند برای شرکت‌ها از مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های تولیدگران است.

صادقی نیارکی با اشاره به اهمیت و جایگاه تولید در لایه‌های مختلف جامعه اضافه کرد: توسعه، رشد و شکوفایی اقتصادی با اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید محقق می‌شود.

کد خبر 6156613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha