۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۵۸

امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی:

مشارکت مردم در انتخابات نمایش اراده ملی و تجلی عظمت ملت است

مشارکت مردم در انتخابات نمایش اراده ملی و تجلی عظمت ملت است

ارومیه- امام جمعه ارومیه و استاندار آذربایجان غربی در پیام مشترک، ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق های رای، مشارکت مردم در انتخابات را نمایش اراده ملی و تجلی عظمت ملت عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیامی که روز پنجشنبه از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و محمدصادق معتمدیان صادر شده، آمده است: انتخابات از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی و شاخص‌ترین نماد مردم سالاری دینی؛ مشارکت مردم در تعین سرنوشت سیاسی کشور؛ به نمایش گذاشتن اراده ملی و تجلی عظمت؛ اقتدار و شوکت سیاسی ملت است که به رخ جهانیان کشیده شده و تأثیر گذار، راهگشا در روابط و معادلات بین المللی است و برگزاری هرچه پرشورتر آن؛ عامل حل معضلات و مشکلات کنونی جامعه؛ شکست توطئه‌ها و فتنه‌ها و یاس معاندین قلمداد می‌شود.

در ادامه این پیام تاکید شده است: مشارکت شما مردم نجیب آذربایجان غربی در مرحله نخست انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با اتحاد و همدلی پیام وفاداری به آرمان‌های شهدا را به جهانیان صادر کرد و رأی به ایستادگی و اقتدار، عزت و پیشرفت ملی بود. بی اثر کردن سیاست نا امیدسازی و القای بی تفاوتی و تردید افکنی دشمن که در پی عدم مشارکت بود را بخوبی به نمایش گذاشتید.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از آحاد مردم برای حضور در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از عموم مردم و گروه‌های سیاسی دعوت کردند تا با حضوری بی بدیل و باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی مرحله دوم، ضمن خلق حماسه سیاسی، پاسخ محکمی به بدخواهان و یاوه گویان دهند و ایران اسلامی را در مسیر رشد و تعالی حفظ کنند.

دومین دور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح فردا، جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز می‌شود.

کد خبر 6156636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha