۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۲۰:۲۴

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد؛

پایان شرارت باند اراذل و اوباش معروف محله ۲۲ بهمن بندرعباس

پایان شرارت باند اراذل و اوباش معروف محله ۲۲ بهمن بندرعباس

بندرعباس - فرمانده انتظامی استان هرمزگان از دستگیری باند ۷ نفره اراذل و اوباش محله ۲۲ بهمن بندرعباس طی یک اقدام ضربتی و مقتدرانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در اجرای تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر برخورد قاطع با اراذل و اوباشی که اقدام به ایجاد شرارت، رعب و وحشت در سطح جامع می‌نمایند و در راستای تأمین نظم و امنیت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، طرح برخورد با اراذل اوباش سطح دار در دستور کار انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با همکاری یگان ویژه و یگان امداد با انجام کار گسترده اطلاعاتی و بررسی سوابق متعدد باند اراذل و اوباش، طی دو عملیات منسجم، سریع و غافلگیرانه که منجر به جلوگیری از هرگونه واکنش از سوی اراذل و اوباش گردید موفق به دستگیری تعداد ۷ نفر از اعضای باند اراذل و اوباش سطح دار محله ۲۲ بهمن شهرستان بندرعباس به سر باندی فردی به هویت "حسین- ا" معروف به حسین چوکت و شش نفر از اعضا و نوچه‌های وی در مخفیگاهشان گردیدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه متهمان میزان ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع هروئین، یک کیلوگرم ماده مخدر شیشه، یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز وینچستر به همراه ۱۹ عدد فشنگ مربوطه، تبر، چاقو، ۷ عدد فشنگ کلت کمری، دو دستگاه ترازوی دیجیتال، یک دستگاه دی وی آر و یک دستگاه دوربین شکاری غیرمجاز کشف و یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۷ متعلق به این باند نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه جرایمی از قبیل شرارت، عربده کشی، قدرت نمایی، مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر و شرکت در نزاع از مهمترین عناوین مجرمانه در پرونده این افراد می‌باشد، اظهار داشت: باند اراذل و اوباش فوق اقدام به فروش و توزیع مواد مخدر از نوع هروئین و شیشه در سطح شهر خصوصاً محله ۲۲ بهمن و ناامنی در سطح شهرستان بندرعباس می‌کردند که برخورد قاطع با این باند موجب رضایت عموم شهروندان از عملکرد فراجا شده است.

سردار جاویدان در پایان با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، گفت: پلیس اجازه خودنمایی به هنجارشکنان نخواهد داد و با برخورد قانونی و مقتدرانه در جهت حفظ نظم و امنیت با تمام توان و تجهیزات در اختیار اقدام خواهند کرد.

کد خبر 6156702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha