۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۷:۴۳

سرپرست فرمانداری بندرعباس:

عکسبرداری از آرا ممنوع است

عکسبرداری از آرا ممنوع است

بندرعباس- سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به حضور پر شور خبرنگاران و رسانه‌های استان برای پوشش اخبار مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: عکسبرداری از آرا ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب بهادری اظهار کرد: خبرنگاران حضور پررنگی در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خواهند داشت و برای ۲۲۴ خبرنگار و عکاس از رسانه‌های ملی و محلی استان کارت حضور در شعب اخذ رأی صادر شده است.

وی افزود: این تعداد کارت برای خبرنگاران روزنامه‌های کشوری مستقر در استان، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و نشریات محلی استان صادر شده است.

بهادری از حضور خبرنگار شبکه المیادین نیز برای ثبت اخبار این رویداد مهم در استان خبر داد و گفت: رسانه‌ها در افزایش سطح آگاهی جامعه و تشویق حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی جهت انتخاب اصلح نقش بی بدیل، کلیدی و انکار ناپذیری دارند.

سرپرست فرمانداری بندرعباس تاکید کرد: رسانه‌ها با آگاهی بخشی و امید آفرینی در جامعه می‌توانند زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم نمایند

بهادری ضمن دعوت از مردم جهت مشارکت پر شور در انتخابات تاکید کرد: طبق اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور در خصوص رعایت اصل مخفی بودن آرا، عکسبرداری و انتشار آرا ممنوع است.

کد خبر 6156761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha