۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۷:۲۶

وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری:

مردم فارس در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز نقش‌آفرینی کنند

مردم فارس در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز نقش‌آفرینی کنند

شیراز - وزیر میراث فرهنگی در پایان سفر یک‌روزه به شیراز با بیان اینکه صداوسیما در نمایش تفاوت نامزدها خوب عمل کرد گفت: مردم فارس در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز نقش‌آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله ضرغامی شامگاه پنجشنبه در پایان سفر یک‌روزه خود به فارس در بازدید از مجموعه زندیه شیراز با بیان اینکه صداوسیما در نمایش تفاوت نامزدها خوب عمل کرد گفت: مردم فارس در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز نقش‌آفرینی کنند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بسیار خوب توانست تفاوت دو نامزد ریاست جمهوری را نشان دهد و شرایط را برای انتخاب مردم فراهم کند.

سید عزت الله ضرغامی بیان کرد: در دور دوم انتخابات، ۲ نامزد با سابقه مشخص فکری و اجرایی با یکدیگر در حال رقابت و تلاش هستند و صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران نیز بسیار خوب توانست تفاوت دو نامزد را نشان دهد و شرایط را برای انتخاب مردم فراهم کند.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: امیدواریم در دور دوم انتخابات که رقابت میان ۲ نامزد است، مشارکت خوبی را شاهد باشیم و مردمی که انقلاب و کشور خود را دوست دارند و همراه با آرمان‌های ایران نقش آفرینی می‌کنند، همه بیایند و با هر نگاهی که فکر می‌کنند شایسته‌تر است رأی بدهند.

کد خبر 6156790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha