۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۰:۳۱

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان:

مشارکت گسترده مردم در انتخابات قدرت ایران را بالا می برد

مشارکت گسترده مردم در انتخابات قدرت ایران را بالا می برد

سنندج_مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: حضور گسترده و مشارکت بالای مردم در انتخابات باعث بالاتر رفتن قدرت ایران در معادلات بین المللی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام طه توکلی شامگاه پنج شنبه در جلسه روشنفکری انتخابات ریاست جمهوری اداره‌کل صمت کردستان ضمن دعوت به مشارکت فراگیر و هدفمند مردمی در انتخابات، ملاک و معیارهای انتخاب را گفتمان انقلابی و ولایی برشمرد.

وی افزود: یکی از مؤلفه‌های قدرت که ما را در برابر چانه زنی‌ها و معادلات بین المللی قدرتمند می‌کند درصد مشارکت بیشتر مردم به عنوان پشتوانه تصمیمات آینده دولت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: بنابراین هر چقدر مشارکت مردم کشور و استان کردستان بالاتر باشد، می‌تواند پشتیبانی برای رئیس جمهور منتخب باشد.

حجت الاسلام توکلی ملاک و معیارهای انتخاب را گفتمان انقلابی برشمرد و ادامه داد: باید کسی را انتخاب کنیم که حفظ وحدت و اتحاد مردم مورد توجه او باشد و بستر توسعه و تعالی اسلام و نظام را در تمامی عرصه‌ها در نظر داشته باشد.

وی با یادآوری اینکه نگاه تمامی دشمنان انقلاب به انتخابات ایران دوخته شده اند، بیان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی یقیناً می‌تواند باعث تقویت و تثبیت قدرت کشور و ناامیدی دشمنان در صحنه جهانی باشد.

مشارکت حداکثری در انتخابات منجر به همبستگی و اتحاد می‌شود

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان نیز در این جلسه گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی می‌تواند همبستگی و اتحاد میان اقشار مختلف جامعه را به وجود بیاورد.

بختیار خلیقی اظهار داشت: شرکت پرشور در انتخابات توسعه همه جانبه کردستان را به دنبال دارد.

وی افزود: انتخابات راه حل توسعه و رفع مشکلات مردم است و هر چقدر پرشور و قوی برگزار شود شاهد پیشرفت و اقتدار هرچه بیشتر کشور خواهیم بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان بیان کرد: مردم کردستان از ابتدای انقلاب تاکنون با هوشیاری شجاعت و شهامت توانستند در مقابل دسیسه‌ها و اهداف دشمن ایستادگی کنند و با حضور خود در عرصه‌های ملی افتخار آفرینی کنند.

خلیقی یادآور شد: اقتدار و قدرت چانه زنی مسولان در عرصه‌های بین المللی منوط به مشارکت حداکثری آحاد جامعه است.

کد خبر 6156795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha