۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰

استاندار مرکزی رأی خود را به صندوق انداخت

استاندار مرکزی رأی خود را به صندوق انداخت

اراک- استاندار مرکزی همزمان با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ظهر جمعه با حضور در مصلای بیت المقدس اراک، رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر جمعه با حضور در مصلای بیت المقدس اراک در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبر نگاران اظهار کرد: امروز ۱۵ تیر یکی دیگر از روزهای سرنوشت ساز و تعیین کننده پیشرفت کشور است.

وی افزود: انتخابات در تقویت مؤلفه‌های امنیت ملی و عناصر انسجام و اقتدار اجتماعی مؤثر است و حضور گسترده مردم موجب سرشکستگی دشمن است و بر این امر واقف می‌شوند که با گذشت بیش از ۴۵ سال از عمر نظام جمهوری اسلامی، این نظام همچنان بر پایه مردم سالاری استوار است.

استاندار مرکزی گفت: مشارکت در انتخابات امروز، یک حق و یک وظیفه برای هر شهروند ایرانی است که می‌تواند در تعیین آینده و سرنوشت کشور اثرگذار باشد.

وی با بیان اهمیت انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: باید فردی اصلح را انتخاب کنیم تا ایران اسلامی در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

استاندار مرکزی گفت: از آغازین ساعات فرآیند برگزاری انتخابات با حضور در شعب اخذ رأی در شهرستان شازند و مهاجران نیز، شاهد مشارکت بالای مردم بودیم و این مهم نسبت به هفته گذشته چشمگیر بود.

کد خبر 6156815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha