۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۸:۱۲

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان:

مردم اصفهان در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند

مردم اصفهان در ساعات اولیه به شعب اخذ رای مراجعه کنند

اصفهان - رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از مردم خواست تا در ساعات اولیه در شعب حضور یابند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا جان‌نثاری صبح جمعه در نشست ستاد انتخابات که با حضور رؤسا و اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات استان برگزار شد، اظهار کرد: با همت همه دست‌اندرکاران در برگزاری فرایند انتخابات، رأی گیری در استان اصفهان همانند سراسر کشور رأس ساعت ۸ صبح آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان آمادگی صددرصد در برگزاری انتخابات دارد، ادامه داد: تمامی شعب استان آماده به کار هستند، دستگاه‌های احراز هویت بررسی و صورت‌جلسه انتخابات در شعب وارد سامانه شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان بیان کرد: امیدوارم این انتخابات باشکوه برگزار شود لذا در قانون پیش‌بینی شده که مرحله اول انتخابات در ۱۰ ساعت انجام شود البته بنا به تجارب گذشته ساعات دیگری نیز برای شرکت در انتخابات تمدید می‌شود ولیکن از مردم درخواست می‌کنیم تا در ساعات اولیه در شعب حضور یابند و رأی خود را به صندوق بیندازند.

جان‌نثاری ادامه داد: شرکت در انتخابات حق مردم است و مردم سالاری در جمهوری اسلامی این حق را برای مردم پیش‌بینی کرده تا مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

وی یاد و خاطره شهدای خدمت بالاخص شهید جمهور آیت الله رئیسی را گرامیداشت و عنوان کرد: این شهید والامقام یک الگوی ثابت و فراموش نشدنی در حکمرانی را از خود به یادگار گذاشت و امیدوارم مردم شریف ما با ذکر شهدا درصدد اعتلای نظام اسلامی گام بردارند همانگونه که حضور همگانی در انتخابات باعث قوت کشور خواهد شد.

کد خبر 6156885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • الهه ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      4 0
      چشم منتظر دستورتون بودیم
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۱۵
      0 3
      ما رای مید هم جانم فدای رهبر مرگ بر آمریکا