۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۸:۳۱

استاندار گیلان:

گیلان آماده رأی گیری در دور دوم انتخابات است

گیلان آماده رأی گیری در دور دوم انتخابات است

رشت _ استاندار گیلان با اشاره به آمادگی کامل عوامل اجرایی و امنیتی برپایی انتخابات ریاست جمهوری در استان گفت: کلیه صندوق‌های رای گیلان آماده رأی گیری در دور دوم انتخابات است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح جمعه با حضور در شعبه سلیمانداراب رشت، اظهار کرد: امروز با تاسی از شهدای انقلاب اسلامی و به ویژه شهید استقلال کشور میرزا کوچک خان جنگلی به پای صندوق‌های رأی آمدیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه همه شعبات صندوق‌های اخذ رأی آماده رأی گیری است، گفت: گیلان آماده و مهیای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است.

عباسی با اشاره به برگزاری سالم و منسجم دور نخست انتخابات ریاست جمهوری در گیلان بیان کرد: میزان مشارکت در دور نخست انتخابات ریاست جمهوری در گیلان کمی پایین بود اما اینگونه که پیش بینی شده در دوم دوم اقبال مردم گیلان به شرکت در انتخابات بیشتر است.

وی با اشاره به زمان بندی رأی گیری افزود: انتخابات از ۸ صبح تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت و در صورت نیاز و به دستور وزیر کشور تمدید می‌شود.

استاندار گیلان با تقدیر از عوامل اجرایی و امنیتی و انتظامی برپایی انتخابات گیلان بیان کرد: تمام عوامل اجرایی، امنیتی، انتظامی و رسانه‌ای برای برپایی یک انتخابات باشکوه آماده است.

کد خبر 6156905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha