۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۸:۴۶

۱۰۰۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات در کاشان نظارت دارند

۱۰۰۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات در کاشان نظارت دارند

کاشان - رییس دفتر شورای نگهبان در کاشان گفت: بیش از یک هزار نفر بر روند برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کاشان نظارت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرایند رأی گیری دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری در سطح شهرستان کاشان همزمان با دیگر نقاط کشور رأس ساعت ۸ صبح آغاز شد.

بنا بر این گزارش و طبق گزارش‌های میدانی در برخی از شعب اخذ رأی برخی از همشهریان کاشانی پیش از شروع رسمی فرایند رأی گیری در محل شعب اخذ رأی حاضر بودند که این مهم نشان از حماسه‌ای دیگر از مردم دارالمومنین کاشان است.

یکی از نکات برجسته ای که هم در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری مشهود و حتی در همین ساعات اولیه مرحله دوم دیده شد حضور کودکان و نونهالان به همراه والدین خود بود که جلوه‌ای زیبا به شعب اخذ رأی بخشیده بود.

به گزارش مهر و به گفته حمیدرضا محمدی فرماندار ویژه کاشان تمام تمهیدات لازم برای حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اندیشیده شده است.

از سویی دیگر با توجه به پیش بینی استقبال مردم از این مرحله انتخابات تعرفه‌های رأی به میزان کافی در بین شعب توزیع شده است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

همچنین به گفته حجت الاسلام والمسلمین مهدی بصیرتی رئیس دفتر شورای نگهبان در کاشان بیش از یک هزار نفر از عوامل نظارتی این شورا در سطح شعب اخذ رأی جهت برگزاری مطلوب و شایسته انتخابات حاضر هستند.

کد خبر 6156933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha