۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۶

نماینده ولی فقیه در استان البرز:

منتخب انتخابات ریاست جمهوری خود را خادم مردم بداند

منتخب انتخابات ریاست جمهوری خود را خادم مردم بداند

کرج- نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: فرد منتخب خود را خادم مردم ایران بداند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی پس از انداختن رأی خود در صندوق اخذ رأی مصلای امام خمینی (ره) کرج افزود: وظیفه شرعی و ملی همه ما شرکت در انتخابات است.

وی تاکید کرد: این مرحله از انتخابات تکمیل کننده مرحله قبلی (مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری) است بنابراین اهمیت بیشتری از مرحله اول دارد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: نتیجه در این مرحله مشخص می‌شود بنابراین تمام آحاد مردم باید شرکت کنند تا مشارکت حداکثری رقم زده شود.

امام جمعه کرج یاد آور شد: بنابراین باید بهتر از دوره قبل مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را حاضر شد چرا که هر یک رأی نیز سرنوشت انتخابات را روشن می‌کند.

وی تاکید کرد: امیدواریم مسیر شهید رئیسی ادامه یابد چراکه مسیری بود همراه با تحول و جهش و به هر جهت سرعتی به کارها داده شده بود بنابراین هرکدام از آقایان از صندوق اخذ رأی منتخب مردم شدند همین مسیر رئیس جمهور شهید را بروند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: منتخبان خود را خادم مردم و ملت بدانند و در عرصه‌های مختلف کار کنند.

وی یاد آورشد: مشارکت حداکثر بسیار اهمیت دارد چراکه هرچه آرای مردم بیشتر باشد در عرصه داخلی و خارجی و حتی تعاملات بین المللی پشتیبان منتخب است.

امام جمعه کرج تاکید کرد: هرکسی که نسبت به کشور عرق دارد نسبت به دین و مسائل ملی تعلق خاطر دارد و باید شرکت در ین دوره از انتخابات کند و مقدم بر همه چیز مشارکت حداکثری و پس از آن انتخاب اصلح است.

کد خبر 6156968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha