۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۹:۱۳

فرماندار شاهرود:

مشارکت در انتخابات برگی بر اقتدار نظام/ مردم به موقع حضور یابند

مشارکت در انتخابات برگی بر اقتدار نظام/ مردم به موقع حضور یابند

شاهرود- فرماندار شاهرود بابیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات برگی بر اقتدار نظام خواهد افزود، گفت: از مردم انتظار می‌رود به موقع پای صندوق‌های رأی حضور یافته و در انتخابات شرکت کنند.

ابوطالب جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بابیان اینکه آرای مردم در هشتم تیرماه به گونه‌ای رقم خورد که اکنون در مرحله دوم انتخابات قرار گرفتیم، ابراز داشت: به همت مردم اتفاقات خوبی در هفته قبل از مردم فهیم و ولایت مدار شاهرود شاهد بودیم.

وی بابیان اینکه در انتخابات هفته گذشته اقشار و گروه‌های مختلف مردم، جوانان، زوج‌های جوان، سالمندان و غیره پای صندوق‌های رأی حضور یافتند، افزود: در این انتخابات نیز تمهیدات لازم شامل شعب سیار برای کسانی که قادر به حضور در شعب اخذ رأی نیستند، در نظر گرفته شده است.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه از ساعت چهار بامداد عوامل انتخابات کار خود را در شهرستان آغاز کردند، ابراز داشت: طی شش روز گذشته تمام تلاش‌ها برای بهتر برگزار شدن انتخابات در شهرستان به کار گرفته شده است.

جلالی بابیان اینکه انتظار می‌رود شهروندان همانند انتخابات دوره‌های گذشته حضور پر رنگی داشته باشند، تصریح کرد: این مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی بر اقتدار نظام خواهد افزود.

وی بابیان اینکه حضور در این انتخابات برگ زرینی بر افتخارات این مرز و بوم خواهد بود، افزود: با توجه به اینکه ساعت پایان انتخابات ۱۸ عصر اعلام شده از رأی دهندگان تقاضا داریم رأی دهی را به ساعات آخر موکول نکنند.

کد خبر 6156987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha