۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵

مهر گزارش می‌دهد؛

حماسه حضور مردم اردستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

حماسه حضور مردم اردستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

اردستان-انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان اردستان در حال برگزاری است.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها-علیرضا صفاری‌فر: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری سال ۱۴۰۳ به دور دوم رسید، مردم حضور پرشوری را در انتخابات هشتم تیرماه داشتند و انتظار است مشارکت حداکثری از مرحله اول نیز بیشتر شود.

مردم باید برای تعیین سرنوشت آینده خود و جامعه، در این عرصه مهم و سرنوشت ساز سیاسی کشور حضور حماسه‌ساز در انتخابات داشته باشند و در نهایت پاسخ به مطالبات آنها باید طبق وعده نامزدها، محقق شود.

حماسه حضور مردم اردستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

شور انتخاباتی و تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری و حامیان آنان در این هفته برای دور دوم بیش‌تر از دوره قبل بوده و تنور انتخابات در نقاط مختلف کشور داغ شده که امید می‌رود مشارکت پرشوری را در انتخابات شاهد باشیم.

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان اردستان از همان ساعات ابتدایی صبح با حضور پرشور مردمی آغاز شده که سرنوشت و آینده کشورشان برای آن‌ها مهم است و به همین دلیل در انتخابات شرکت می‌کنند.

حماسه حضور مردم اردستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

شرکت در انتخابات وظیفه دینی است

مهدی از جوانان اردستانی که در پای صندوق رأی حاضر شده به خبرنگار مهر می‌گوید: شرکت در انتخابات یک فریضه دینی است بنابراین وظیفه ما است که در انتخابات شرکت کرده و یک فرد اصلح را مطابق با ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری بیان کردند انتخاب کنیم.

امروز رؤیای دشمنان ناکام ماند و دیدند ملت ایران با وجود تمام مشکلات همچنان وفادار به نظام و انقلاب هستند، یک بار دیگر پس از ۴۵ سال برای دنیا ثابت شد که ملت ایران از نظام و انقلاب جدایی ناپذیر هستند.

مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ۶۱ شعبه ثابت و سیار شهرستان اردستان با همکاری تعداد ۱۵۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت، انتظامی و امنیتی در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

حماسه حضور مردم اردستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

برای تداوم راه شهید رئیسی رأی می‌دهم

علی یکی از شهروندان اردستانی در حالی که به سوی شعب اخذ رأی می‌رود، به خبرنگار مهر گفت: در زمینه‌های مسکن، ازدواج و اشتغال جوانان مشکلاتی وجود دارد اما با وجود تمام این مشکلات، به خاطر رهبری، رئیس جمهور شهید و سردار شهید سلیمانی در انتخابات شرکت می‌کنم.

حماسه حضور مردم اردستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

یکی از بانوان اردستانی در حالی که رأی خود را در صندوق انداخته بود، به خبرنگار مهر می‌گوید: برای تداوم راه شهید رئیسی پای صندوق‌های رأی می‌آییم، شهید رئیسی با لباس گلی و خاکی برای رفع مشکلات مردم به محروم‌ترین نقاط ایران رفت و رئیس جمهور منتخب هم باید پایش را جای پای شهید رئیسی و شهید سلیمانی بگذارد.

انقلابی اسلامی ایران در سایه حضور مردم هر روز قدرتمندتر و به پشتوانه مشارکت عزتمندانه آحاد جامعه، عزت و اقتدار می‌یابد.

محمد از دیگر شهروندان اردستانی که در پای صندوق رأی حاضر شده بود، به خبرنگار مهر گفت: حضور پای صندوق‌های رأی و تلاش برای انتخاب اصلح، یک عمل صالح سیاسی و دینی است که چشم طمع دشمنان را کور و ایران اسلامی را سرافراز می‌کند.

مردم حاضر در پای صندوق‌های رأی گفتند حضور ما در پای صندوق‌های رأی یک نه بزرگ به دشمنان انقلاب است و ما با حضورمان سرنوشت خودمان را رقم می زنیم و اجازه دخالت به بیگانگان را نخواهیم داد.

ملت در بدرقه شهید رئیسی سنگ تمام گذاشت و حالا امروز آماده و آمده تا در لبیک به فرمان مقتدای خویش حماسه تشییع شهدای خدمت را کامل کند و آن داغ سخت را به دستاوردی برای انقلاب و ایران تبدیل کند

کد خبر 6157038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha