۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۷

استاندار گیلان خبر داد؛

رأی دهی بیش از ۶۰ هزار گیلانی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

رأی دهی بیش از ۶۰ هزار گیلانی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

رشت- استاندار گیلان از رأی دهی بیش از ۶۰ هزار گیلانی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری طی ساعات اولیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان اظهار کرد: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گیلان همانند دور نخست در امنیت، صحت و سلامت برگزار می‌شود.

استاندار گیلان از رأی دهی بیش از ۶۰ هزار نفر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اضافه کرد: آنطور که داده‌های آماری نشان می‌دهد مردم گیلان در ساعات اولیه برگزاری انتخابات حضوری فعال و پرشور داشتند.

عباسی با بیان اینکه چراغ تمام شعبات اخذ رأی روشن است، گفت: بیش از ۴۰ هزار نفر عوامل اجرایی و امنیتی و انتظامی در برپایی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گیلان مشارکت می‌کنند.

وی با اشاره به حضور نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کلیه شعبات اخذ رأی افزود: حضور نمایندگان و ناظرین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شعبات اخذ رأی شبهات احتمالی را از بین می‌برد.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات در ساعات مقرر رأی گیری اضافه کرد: حدود ۲۶۹۰ شعبه اخذ رأی در گیلان پیش بینی شده که از این تعداد ۲۳۱۸ شعبه ثابت و ۳۷۲ شعبه سیار و ۹۸۶ شعبه شهری و ۱۷۱۲ شعب روستایی هستند.

عباسی با اشاره به حضور شعبات صندوق سیار در مناطق روستایی بیان کرد: از مردم در مناطق روستایی گیلان انتظار می‌رود که به موقع در شعبات سیار اخذ رأی حضور پیدا کنند تا از رأی دهی جا نمانند.

به گفته وی، با توجه به حضور دو نامزد در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حتی یک رأی هم در نتیجه و سرنوشت انتخابات اهمیت و اثر دارد.

استاندار گیلان با تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران در انعکاس اخبار و اطلاعات بیان کرد: مردم اطلاعیه‌ها و اخبار درست انتخابات را از طریق صدا و سیما و خبرگزاری‌ها رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

کد خبر 6157089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha