۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۲۱

مهر گزارش می دهد؛

شور و حال مردم در تعیین سرنوشت/گروسی‌ها حضور حماسی دارند

شور و حال مردم در تعیین سرنوشت/گروسی‌ها حضور حماسی دارند

بیجار_ با شروع فرایند رای گیری دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شور و حال خاصی در پای صندوق های رای دیده می‌شود.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: امروز دوباره همه آمده‌اند با یک نگاه و یک هدف آن هم آبادانی میهن است، امروز در حالی دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود که مردم آمده‌اند تا در سرنوشت کشور سهیم باشند.

مردم دیار گروس همواره در هر شرایطی پشتیبان انقلاب بوده و هستند و امروز نیز دوباره آمده‌اند تا نشان دهند که پشتیبان انقلاب هستند.

حضور مردان و زنان در آغاز فرایند رأی گیری بسیار چشمگیر است و با گرم شدن هوا و رسیدن به ظهر جمعه همچنان صف‌های مردم در شعبات اخذ رأی ادامه دارد.

برای ایران آمده‌ام

محدثه شقاقی از نخبگان بیجاری در گفتگو با مهر اظهار کرد: امروز برای ایران آمده‌ام تا در سرنوشت کشورم سهیم باشم.

وی افزود: با آمدن مردم در پای صندوق رأی و انتخاب فرد اصلح می‌توان رئیس جمهوری را انتخاب کرد که به فکر مردم باشد و برای خدمت به کشور گام بردارد.

دانشجوی بیجاری گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است که هر فرد باید نسبت به انجام آن اقدام کند.

تا پایان عمر همراه نظام باشیم

یکی دیگر از بانوان بیجاری حضور در پای صندوق‌های رأی را وظیفه دانست و گفت: ما زمانیکه انقلاب کریم و انقلاب اسلامی را برگزیدیم باید تا آخر عمرمان همراه انقلاب باشیم و آن‌را به دست آیندگان بسپاریم.

وی افزود: امروز حضور حماسه مردم در این صحنه تاریخی نشان داد که مردم ما پایبند نظام هستند و کسانی که هنوز موفق نشده‌اند در شعبات اخذ رأی حاضر شوند نباید تلاش شهدا و کسانی که برای این مرز و بوم از جان و مال خود گذشتند را فراموش کنند.

شور و حال مردم در تعیین سرنوشت/گروسی‌ها حضور حماسی دارند

وی تصریح کرد: اکنون چشم جهان به ایران است و ما باید دشمنانمان را مأیوس کنیم و برای داشتن کشوری آباد و همراه قدم برداریم.

عزت ایران مهمترین علت حضور مردم

پیرمردی با قامت خمیده به سمت صندوق رأی می‌آید و در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: امروز برای عزت ایران اسلامی آمده‌ام چون امید به آبادانی کشور دارم.

شور و حال مردم در تعیین سرنوشت/گروسی‌ها حضور حماسی دارند

محمد رضایی گفت: سرنوشت کشور به رأی ما بستگی دارد و با حضور و مشارکت خود می‌توانیم عزت کشور را ارتقا دهیم.

وی تاکید کرد: امیدوارم همه ما با انتخاب فردی اصلح بتوانیم رئیس جمهوری برای نظام جمهوری اسلامی ایران انتخاب کنیم که ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد و به جوانان این مرز و بوم بها دهد و آنها را باور داشته باشد.

مردم بیجار امروز در صفوف به هم فشرده برای سهم داشتن در سرنوشت چهار ساله مملکت شأن در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند تا نشان دهند که پای عهدشان با انقلاب اسلامی هستند.

در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ملاک انتخاب، کسب اکثریت نسبی آرا است و کلیه افرادی که تابعیت ایرانی دارند و سن آنها ۱۸ سال تمام باشد یعنی «متولدین روز ۱۵ تیرماه سال ۱۳۸۵ و قبل از آن» می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند در انتخابات شرکت کنند.

کد خبر 6157186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha