۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز تعیین سرنوشت کشور است

حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز تعیین سرنوشت کشور است

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز تعیین سرنوشت کشور است،گفت:امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌ها شاهد یاس دشمنان باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی صبح جمعه با حضور در پای صندوق رأی آستان مقدس امامزاده یحیی (ع) سمنان با بیان اینکه حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز تعیین سرنوشت کشور است، ابراز داشت: از همه مردم استان سمنان تقاضا داریم در همین ساعات آغازین رأی‌گیری با حضور پای صندوق‌های رأی برگ زرینی بر تاریخ سیاسی این کشور بیافزایند.

وی بابیان اینکه مردم استان سمنان در مرحله اول حضور یافتند و مشارکت پر شوری رقم زدند، افزود: امیدواریم در مرحله دوم نیز با مشارکت حداکثری خودشان پاسخ مناسب به بدخواهان انقلاب و نظام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه در برخی عملیات‌های دفاع مقدس چند مرحله برای رسیدن به پیروزی نیاز بود، ابراز داشت: اکنون صحنه نبرد به شکل دیگری تغییر یافته و برای رسیدن به نتیجه کافی و وافی مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی ضروری است.

مطیعی بابیان اینکه مردم همواره فرمان رهبر معظم انقلاب را لبیک گفته و با حضور در عرصه‌های مختلف حماسه آفریدند، تصریح کرد: امروز نیز حضور در مرحله دوم یک وظیفه و تکلیف بر دوش تک تک ما قرار داده شده است.

وی بابیان اینکه از همه مردمی که در مرحله اول بنا به هر دلیل شرکت نکردند تقاضا داریم در مرحله دوم پر شور حضور یابند، افزود: برای عمل به وصیت شهدا و لبیک به ندای معظم له در مقابل جمله «رأی ندهید» بدخواهان باید در انتخابات حاضر شویم.

کد خبر 6157267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha