۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۴

آیت الله یزدی در جمع خبرنگاران:

هر رای مردم بیعت مجدد با نظام اسلامی و رهبری است

هر رای مردم بیعت مجدد با نظام اسلامی و رهبری است

عضو فقیه شورای نگهبان گفت: هر رأی مردم عملا  بیعت مجدد با نظام اسلامی و با رهبری نظام اسلامی و اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی‌یزدی، عضو فقیه شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات بعد از بازدید از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در شورای نگهبان، در جمع خبرنگاران، گفت: مطابق با گزارشی که به صورت بر خط به ما ارائه شده است و بر اساس بررسی‌های ما، استقبال مردم در دقایق اول انتخابات با حضور پرشور و بیش از مرحله قبل محقق شده است و از خداوند متعال می‌خواهم که مردم همچنان با همین اشتیاق به شعبه‌ها مراجعه کنند و آرای خود را در صندوق‌های رأی بیندازند.

وی تاکید کرد: هر یک از آرای مردم دارای ارزش بزرگی است و مردم امروز توجه کنند و البته توجه هم دارند که سرنوشت قوه مجریه در دست آنها است.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات ادامه داد: هر چه مردم تصمیم بگیرند، محقق خواهد شد و ان‌شاالله رئیس جمهور برگزیده مردم زمام قوه مجریه را به دست خواهد گرفت و همه ما در این رابطه به نوعی مسئولیم و این قدرت از طریق مردم در اختیار رئیس جمهور قرار می‌گیرد.

آیت‌الله مدرسی یزدی اظهار کرد: امیدواریم که مردم از حق رأی دادن خود استفاده کنند و هرچه مشارکت مردم بالاتر باشد، استحکام و قدرت نظام اسلامی بیشتر خواهد شد.

وی تاکید کرد: هر رأی مردم عملاً بیعت مجدد با نظام اسلامی و با رهبری نظام اسلامی و اسلام است و همه وجود ملت ما با اسلام عجین است؛ به خصوص در این ایام که در آستانه رسیدن به ماه محرم هستیم و مردم با همان شور و علاقه‌ای که به امام حسین و نهضت عاشورا دارند و با بصیرتی که از عاشورا کسب کرده‌اند و می‌کنند، حضور مؤثر و با بصیرت خود را ان‌شاالله اثبات خواهند کرد تا دل دوستان مسرور و چشم دشمنان کور شود.

آیت‌الله مدرسی یزدی گفت: از همه دوستان در وزارت کشور و در قوه مجریه و همه کسانی که با شورای نگهبان و هیئت مرکزی نظارت همکاری کردند، تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین از قوه قضائیه و زحماتی که متحمل شدند، تشکر می‌کنم.

عضو فقیه شورای نگهبان گفت: لازم است یاد کنیم از شهدایی که در مرحله اول انتخابات و در راه حفاظت از صندوق‌های رأی به درجه شهادت رسیدند. مردم بدانند این امکانی که برای ملت فراهم شده یعنی حق رأی، از حاصل قطره قطره خون شهدا است که شاهد آخرین آن در جمعه گذشته و در راه حفاظت از آرای ملت بودیم.

کد خبر 6157270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha