۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۲

فرماندار گناوه:

انتخابات در ۷۶ شعبه اخذ رای شهرستان گناوه در حال برگزاری است

انتخابات در ۷۶ شعبه اخذ رای شهرستان گناوه در حال برگزاری است

گناوه - فرماندار گناوه گفت: دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۷۶ شعبه اخذ رأی در سراسر شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح جمعه در حاشیه برگزاری دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعبه اخذ شهرستان گناوه اظهار داشت: هماهنگی‌ها و برنامه ریزی های لازم در سطح شهرستان بنا به دستور استاندار و بر اساس دستورالعمل‌های وزارت کشور برای برگزاری انتخابات پرشکوه همراه با مشارکت حداکثری در امنیت و سلامت و رقابت در شهرستان انجام شد.

فرماندار گناوه افزود: در زمینه ترابری، امنیتی، پشتیبانی، و در نظر رفتن مکان مناسب و فراهم کردن امکانات شعب تصمیم‌های لازم اتخاذ شده است تا شرکت کنندگان در انتخابات بتوانند با آسایش و آرامش رأی خود را به صندوق‌های را ییاندازند.

فرماندار گناوه بیان کرد: دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۷۶ شعبه اخذ رأی در سراسر شهرستان گناوه همزمان با سراسر کشور در صبح جمعه، ۱۵ تیرماه، آغاز شده است و شعب سراسر شهرستان با آمادگی کامل در حال اخذ رأی مردم شهرستان هستند و تا پایان زمان قانونی رأی گیری فعال خواهند بود.

وی با تاکید بر اهمیت حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان از اقتدار نظام اسلامی و لبیک به فرمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب و ادامه راه شهدا به ویژه شهید آیت الله رئیسی و شهید سردار سلیمانی و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی خواهد بود.

فرماندار گناوه ضمن درخواست از همه برای مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: از همه ملت ایران اسلامی به ویژه مردم شهرستان می‌خواهیم که در نخستین ساعت‌های رأی گیری در شعب اخذ رأی حضور یابند و رأی خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

کد خبر 6157280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha