۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۲۲

رییس پلیس راهور کردستان:

شهروندان از ایجاد سد معبر در اطراف محل‌های اخذ رأی خودداری کنند

شهروندان از ایجاد سد معبر در اطراف محل‌های اخذ رأی خودداری کنند

سنندج_ رییس پلیس راهور کردستان از مردم خواست چنانچه با خودروی شخصی برای شرکت در انتخابات مراجعه می‌کنند،از پارک دوبله، ایجاد سد معبر و توقف در محل‌های ممنوع خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن دعوت از آحاد مردم استان جهت انجام تکلیف شرعی و حضور پررنگ در انتخابات، از شهروندان خواست چنانچه با خودروی شخصی برای شرکت در انتخابات مراجعه می‌کنند، توجه داشته باشند که از پارک دوبله، ایجاد سد معبر و توقف در محل‌های ممنوع و به طورکلی ارتکاب تخلفات ساکن خودداری کنند.

سرهنگ همتی زاده درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور کردستان جهت برگزاری دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهرهای استان گفت: تیم‌های پلیس راهور استان برای تأمین نظم عبور و مرور و روانسازی ترافیک در اطراف مراکز اخذ رأی تمهیدات ویژه ای اتخاذ کرده و حضور پررنگی دارند، همراهی و همکاری شهروندان با پلیس راهور، زمینه ساز ترافیکی روان و منظم خواهد بود.

این مقام انتظامی تاکید کرد: تیم‌های پلیس راهور کردستان از اول صبح قبل از شروع دور دوم رأی گیری با مدیریت میدانی مسؤولان پلیس راهور استان و شهرستان‌ها در اطراف شعب و مراکز پر تردد اخذ رأی مستقر و مشغول روان سازی و مدیریت ترافیک هستند.

وی در پایان گفت: استقرار مأموران تا ساعات پایانی شب و اتمام زمان رأی‌گیری در جلو فرمانداری‌ها ادامه داشته و ممنوعیت ترافیکی به صورت ۱۰۰ درصدی اجرا می‌شود، از شهروندان در خواست کرد همانند دوره‌های گذشته ضمن همکاری با مجموعه پلیس راهور، رعایت قوانین و مقررات ترافیکی را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 6157358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha