۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۳۳

آیت الله حسینی بوشهری:

ملت ایران همواره دشمنان خود را مایوس کرده است

ملت ایران همواره دشمنان خود را مایوس کرده است

قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هر ایرانی با یک رای می‌تواند در آینده، آبادانی و استقلال کشور مشارکت داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری پیش از ظهر جمعه پس از اینکه رأی خود را به صندوق ۱۷۴ مرحله دوم انتخاب ریاست جمهوری انداخت، اظهار کرد: ایام انتخابات برای دل بستگان ایران اسلامی مبارک است و امیدواریم خواسته‌های مردم و مشکلات با انتخاب رئیس جمهور اصلح برطرف شود.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: مردم در طول تاریخ در هر جا که حضور پیدا کرده‌اند، به عنوان ارکان نظام اسلامی فائق به عمل آمده‌ایم و شاهد رشد و شکوفایی بوده‌ایم و دشمن را ناکام کرده‌ایم، فلذا مردم باید قدردان خود باشند و اهمیت رأی خود و مشارکت و حضور خود را در میادین سخت بدانند.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: مردم در همه عرصه‌ها همچون دوران دفاع مقدس نقش آفرین بوده‌اند، در تاریخ هم مشهود است که ملت ایران همواره موجب مأیوس شدن دشمن بوده‌اند و در برابر تجاوزات دشمنان و حفظ مرز و بوم ایستادگی کردند، فلذا انتظار داریم که در مرحله دوم انتخابات که انتخاب آسان‌تری است، به هر کسی را که دوست دارند رأی دهند و حضور گرمی پای صندوق داشته باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: مردم با مشارکت در انتخابات در واقع سرنوشت کشور و خودشان را رقم می‌زنند و هر ایرانی با یک رأی می‌تواند در آینده، آبادانی و استقلال کشور مشارکت داشته باشد.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید سعی در آبادی ایران داشته باشند و باید تلاش خود را به کار گرفته و ایران را به جایگاه اصلی خود در بعد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برساند تا بتوانیم در منطقه و جهان یک الگو باشیم.

کد خبر 6157475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha