۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸

پروین در جمع خبرنگاران:

انتخابات عملا یک همه‌پرسی است

انتخابات عملا یک همه‌پرسی است

عضو حقوقدان شورای نگهبان بعد از انداختن رأی خود در صندوق رأی انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات عملا یک همه‌پرسی دیگر است.

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله پروین، عضو حقوقدان شورای نگهبان بعد از انداختن رأی خود در صندوق رأی انتخابات مرحله دوم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، گفت: انتخابات یک مصلحت حقوقی است که به موجب قانون اساسی برای تک تک شهروندان مقرر شده است و ان‌شاءالله همه شهروندان در راستای این ایفای مصلحت حقوقی وظیفه‌ای را که بر عهده دارند، انجام دهند.

وی بیان کرد: آنچه امروز در بحث حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی ایران تحقق پیدا کرده و می‌کند، بر اساس اصل ششم قانون اساسی و سایر اصولی است که به موجب آن بیان داشته که اداره امور کشور با اتکا به آرای مردم است که از طریق انتخابات شوراهای شهر و روستا، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری تعیین می‌شود.

پروین اظهار کرد: ان‌شاءالله که امروز در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری شاهد یک مشارکت حداکثری از جانب مردم باشیم. هر اندازه مشارکت مردم در انتخابات زیاد باشد و مردم حضور بسیار مؤثری داشته باشند، موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهد شد و عملاً یک همه‌پرسی دیگر است.

کد خبر 6157482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha