۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹

امام جمعه شهرستان گرگان:

مردم با حضور حداکثری حماسه ایجاد کنند

مردم با حضور حداکثری حماسه ایجاد کنند

گرگان- امام جمعه گرگان گفت: امروز هم مردم ایران اسلامی همچون هفته گذشته به میدان آمدند تا با حضور حداکثری حماسه ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: این عالم با تمام عظمت منشأ علم خداوند متعال است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون هیچیک از دانشمندان نتوانسته گوشه‌ای از رازهای این عالم را کشف کند، افزود: خداوند متعال بر اساس علم مطلق خود این عالم را ساخته است.

امام جمعه گرگان با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، گفت: اکنون بیش از هزار و ۳۸۰ سال از حادثه عاشورا گذشته است و همان گونه که پیامبر اکرم می‌فرمایند امام حسین چراغ هدایت و کشتی نجات هستند.

وی ادامه داد: امام حسین جز خدا به هیچکس تکیه نکرد و در مقابل دشمن تسلیم نشده با دشمن جنگید که این رفتار برای ما مسلمانان درسی بزرگ است.

وی در خصوص ۲۱ تیر حادثه مسجد گوهرشاد هم افزود: بیش از دو قرن پیش انگلیس به دنبال این بود شرق جهان خصوصاً ایران را تحت سلطه خود دربیاورد و از همانجا مسئله حجاب را برای بانوان ایرانی نشانه گرفت.

نورمفیدی اظهار کرد: انگلیسی‌ها معتقد بودند تا زمانی که زنان ایرانی پوشیده هستند ما نمی‌توانیم به مقاصد خود برسیم و باید بی حجابی را در بین بانوان رواج دهیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه به برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: امروز هم مردم ایران اسلامی همچون هفته گذشته به میدان آمدند تا با حضور حداکثری انتخابی اسلحه داشته باشند.

وی با بیان اینکه اکنون کشور شرایط ویژه و سختی دارد که نباید آن را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکلات باید فردی توانمند روی کار بیاید چراکه با رفع مشکلات زیربنایی مشکلات اقتصادی هم رفع خواهد شد.

وی افزود: امروز مردم ما باید فردی را انتخاب کنند که ویژگی‌هایی چون توانمند، آگاه و شجاعت را داشته باشد تا بتواند اتفاق‌های مهمی را در نظام جمهوری اسلامی ایران رقم بزند.

امام جمعه گرگان گفت: فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود باید نگاه وسیعی به موضوعات داشته باشد و راه حل محکمی برای مشکلات موجود در کشور پیدا کند.

کد خبر 6157575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha