۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶

رییس هیات نظارت شورای نگهبان گناوه:

۲۶۰ ناظر هیات نظارت شورای نگهبان بر انتخابات در گناوه نظارت دارند

۲۶۰ ناظر هیات نظارت شورای نگهبان بر انتخابات در گناوه نظارت دارند

گناوه - رییس هیات نظارت شورای نگهبان گناوه گفت: ۲۶۰ ناظر هیات نظارت شورای نگهبان بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان گناوه نظارت دارند.

خدانظر رئوفی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۲۶۰ ناظر هیأت نظارت شورای نگهبان با امانتداری بر انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان گناوه نظارت دارند.

رئیس هیأت نظارت شورای نگهبان گناوه افزود: از این مجموع ۱۵۰ نفر مرد و ۱۱۰ زن هستند که بر تمام امور انتخابات نظارت دارند.

وی بیان کرد: تا کنون هیچ گونه مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان نداشته‌ایم و مرحله دوم این انتخابات نیز در حال بر گزاری است.

وی گفت: هیأت نظارت شورای نگهبان شهرستان گناوه از ابتدای شروع به کار فرآیند انتخابات در محل فرمانداری مستقر و با تعامل و همکاری لازم بر روند انتخابات نظارت دارند.

وی یادآور شد: این هیأت نظارت بر فضای مجازی و حقیقی و سامانه‌های وزارت کشور و هیأت نظارت شورای نگهبان را برعهده دارد.

رئیس هیأت نظارت شورای نگهبان گناوه خاطرنشان کرد: ما به عنوان اعضای شبکه نظارت بر انتخابات شهرستان گناوه این اطمینان را به مردم می‌دهیم که از تک تک آرا آنها صیانت و پاسداری شود و هیچ حقی از کسی ضایع نخواهد شد و آنچه خواسته و اراده مردم است تحقق یابد.

وی با دعوت از مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات یادآور شد: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مایه امید و امیدواری دوستداران انقلاب و نظام اسلامی و ناامیدی و شکست دشمنان داخلی و خارجی و خیر و برکت برای آینده کشور خواهد بود.

رئوفی خاطرنشان کرد: همه ملت ایران به ویژه مردم شهرستان ضمن حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات، سایر افراد را نیز به حضور و مشارکت در انتخابات تشویق و ترغیب کنند.

کد خبر 6157579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha