۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱

رئیس هیأت نظارت اردبیل:

۴۵۰۰ نفر در شبکه نظارت از آرای مردم صیانت می‌کنند

۴۵۰۰ نفر در شبکه نظارت از آرای مردم صیانت می‌کنند

اردبیل- رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: چهار هزار و ۵۰۰ نفر در استان در قالب شبکه نظارت بر فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نظارت دقیق و منظم دارند.

سید یوسف پناهی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تک تک آرا برای ما عزیز و قابل احترام است و ما تلاش می‌کنیم تا از آرای هر ۲ کاندیدای حاضر در انتخابات که مورد تأیید نظام هستند، صیانت کرده و به عنوان حق‌الناس آنها را پاس بداریم.

وی تصریح کرد: مردم ما از اولین ساعات در پای صندوق‌های رأی با مشارکتی بالاتر و جدی‌تر از مرحله اول حاضر شده و قطعاً یک نصاب مشارکت جدیدی را در سطح ملی و استانی رقم خواهند زد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان اردبیل گفت: چهار هزار و ۵۰۰ نفر در قالب شبکه نظارت بر فرآیند برگزاری انتخابات نظارت دارند و همکاران ما از ناظر، ناظر مسئول و رابط گرفته تا هیأت‌های عالی نظارت تلاش می‌کنند تا بر فرآیند انتخابات در شعبات مختلف نظارت داشته و مراقبت‌های لازم را از آرای مردم انجام بدهند.

پناهی‌مقدم افزود: به هیچ وجه در فرآیند برگزاری انتخابات خللی ایجاد نخواهد شد و ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا زمینه صیانت از این آرا به بهترین شکل مهیا کرده و مردم را نسبت به نظام و حفظ ارزش‌های آن خوش‌بین و امیدوار کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری نه تنها تضمین‌کننده امنیت، صلابت و اقتدار این کشور است بلکه نشان از هوشیاری و آگاهی ملت در حساس‌ترین مقطع نظام است که دشمن به هر وسیله‌ای تلاش می‌کند تا این حضور باشکوه را کم‌رنگ جلوه داده و به نوعی به یأس و ناامیدی ملت دامن بزند.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: در همه شعب اخذ رأی همکاران شبکه نظارت حضور دارند تا در کنار سایر عوامل اجرایی، پشتیبانی و انتظامی بتوانند تضمین‌کننده مؤلفه‌های امنیت، سلامت و مشارکت بالای مردم در صحنه انتخابات باشند.

کد خبر 6157581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha