۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۳

فرمانده سپاه اردبیل:

مردم با مشارکت بالا دشمن را نقره داغ می‌کنند

مردم با مشارکت بالا دشمن را نقره داغ می‌کنند

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مردم کشورمان با مشارکت بالا در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، دشمن را در اهداف پلید و شوم خود نقره داغ خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل ظهر جمعه در لحظه رأی انداختن در مسجد بقیه‌الله اردبیل، اظهار کرد: آنهایی که در مرحله اول انتخابات مشارکت نداشتند، مصمم هستند تا در مرحله دوم برای تأیید نظام و حفظ ارزش‌های به دست آمده در این ۴۵ سال در صحنه حاضر شده و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

وی تصریح کرد: نقش مردم در جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده است و این نقش هیچ وقت نادیده گرفته نشده بلکه جلوه‌هایی از عظمت و اقتدار نقش‌آفرینی مردم را در صحنه انتخابات و عرصه‌های تصمیم‌گیری شاهد هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مردم امروز پای صندوق‌ها حاضر شدند تا در کنار انجام تکلیف الهی و انقلابی، ثابت کنند که این نظام پشتوانه ۸۲ میلیون ایرانی را دارد و به عنوان واجب عینی در صحنه دفاع از این نظام حاضر به هرگونه سلحشوری و فداکاری هستند.

محمدی‌اصل افزود: آینده کشور و حفظ منافع آن نیازمند مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی است و این استقلال و عظمت می‌تواند زمینه‌ساز پیشرفت کشور در ابعاد مختلف باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: دشمنان همواره به بدگویی، تهمت، ناسزا و لجن پراکنی عادت کردند و در فضای مجازی سعی می‌کنند حقانیت نظام را به نوعی زیر سوال ببرند در حالی که حضور قدرتمندانه مردم در انتخابات، راهپیمایی‌ها و سایر حوزه‌های مشارکتی بهترین پاسخ به همه این دسیسه‌ها است.

محمدی‌اصل اضافه کرد: امیدواریم امروز در نصاب بالاتر مشارکت بالای مردم رقم بخورد تا دشمن بار دیگر نقره داغ شده و دست از این فتنه‌گری‌ها و آسیب زدن به جمهوری اسلامی ایران بردارد.

وی بیان کرد: هر چند یقین داریم که دشمن احمق‌تر از این حرف‌ها است که بخواهد در مسیر درست گام بردارد ولی حداقل مشارکت حداکثری مردم می‌تواند دفع‌کننده توطئه‌ها، حیله‌ها و نیرنگ‌های بسیار زیاد باشد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: ضرورت دارد بدون توجه به این حیله‌گری‌ها و تبلیغات کور دشمن، مردم در کنار مشارکت بالا انتخاب اصلح را نیز مورد توجه قرار دهند که مقام معظم رهبری شاخص‌های آن را برشمردند.

کد خبر 6157583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha