۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۵

فرماندار شادگان:

شور و شوق مرحله دوم انتخابات در شادگان بیشتر از دور اول است

شور و شوق مرحله دوم انتخابات در شادگان بیشتر از دور اول است

شادگان - فرماندار شادگان گفت: شهروندان شادگانی شور و شوق بیشتری در دوم چهاردهمین دوره انتخابات نسبت به دور اول از خود نشان دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح‌زاده پیش از ظهر امروز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهروندان شادگان همانند امت ایران اسلامی حساسیت دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را درک کرده و با حضور آگاهانه فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: به لطف خدا و با دعوت معتمدان و سران طوایف مردم شادگان در دور دوم انتخابات شور و شوق بیشتری از خود نشان داده و با آغاز فرآیند رأی گیری پای صندوق‌های رأی آمدند.

فرماندار شادگان گفت: حضور حداکثری در انتخابات دشمن را با یاس و ناامیدی مواجه خواهد کرد ضمن اینکه این حضور، ایرانی قوی خواهد ساخت.

صالح‌زاده با بیان اینکه مردم شادگان به خصوص سران طوایف و شیوخ در تمامی صحنه‌ها یار و یاور نظام جمهوری اسلامی بودند اظهار کرد: امروز نیز این مردم نقش تعیین کننده‌ای خواهند داشت و با حضور حداکثری بار دیگر دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران ادا خواهند کرد.

وی بیان کرد: به لطف خدا مردم شادگان میزان حساسیت انتخابات ریاست جمهوری را می‌دانند و در دور دوم شور و شوق بیشتری برای تعیین سرنوشت خود نشان داده و به شعب اخذ رأی مراجعه کرده‌اند.

فرماندار شادگان گفت: نقش اساسی مردم در صحنه‌های مختلف، مسؤولیت و وظیفه مسئولان را دوچندان کرده و باید برای حل مسائل و مشکلات آنها بیشتر تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سه هزار و ۴۳۸ شعبه اخذ رأی با ۷۰ هزار عوامل اجرایی در خوزستان در حال ارائه خدمات به رأی دهندگان هستند.

کد خبر 6157589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha