۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱

امام جمعه موقت ساری:

انتخابات از گُل های نظام اسلامی است/ برکات گران‎سنگ محرم

انتخابات از گُل های نظام اسلامی است/ برکات گران‎سنگ محرم

ساری- امام جمعه موقت ساری انتخابات را از گُل های نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: خادمی مردم برای دولتمردان افتخار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید حسین شفیعی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تقدیر از حضور حماسی مردم در آئین تشییع و بدرقه آیت الله شهید رئیسی و شهدای خدمت گفت: مردم مازندران در مراسم استقبال از رئیس جمهور در سفر استانی و آئین بدرقه و تشییعی سنگ تمام گذاشتند.

وی گفت: در سفر دوم دولت شهید رئیسی مصوباتی برای استان مازندران تهیه شد نباید این مصوبات با شهادت خادم جمهور فراموش شود و مردم انتظار دارند که بودجه‌های مورد نیاز برای تحقق و اجرای مصوبات تخصیص داده شود.

وی از مسئولان استان مازندران خواست تا اجرای مصوبات را مطالبه کنند و گفت مردم ایران و مازندران شریف هستند و خادمی آنان افتخار محسوب می‌شود.

حجت الاسلام شفیعی با اظهار اینکه مشکلات استان مازندران کمتر از دیگر استان‌ها نیست، گفت: مردم مازندران به دولتمردان خوشبین هستند و امیدواریم در انتخابات نیز فرد منتخب اصلح باشد و بتواند مصوبات سفر دولت را عملیاتی کند.

امام جمعه ساری تداوم جنگ خانمان سوز رژیم سفاک صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین را محکوم کرد و گفت: متأسفانه برخی کشورهای مسلمان عربی نیز از این واقعه حمایت می‌کنند و این مسئله دل ما مسلمانان را به درد آورده است.

وی با اشاره به برپایی مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از گل‌های روییده در دل نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات است و انتخابات در ایران سرآمد انتخابات در دیگر کشورها است.

امام جمعه موقت ساری مساله حضور مردم در صحنه را یکی از زیبایی‌های انتخابات ذکر کرد و گفت: مشارکت مردم در دوره انتخابات اول انتخابات خوب بود اما به فرمایش مقام معظم رهبری باید دلیل عدم حضور برخی از مردم نیز توسط کارشناسان بررسی شود.

وی کارکرد غلط مسئولان اجرایی در دوره‌های قبل را از جمله دلایل عدم مشارکت برخی مردم در انتخابات دانست و گفت: برخی از مجریان که در گذشته بد عمل کردند امروز باید اعتراف کنند زیرا عملکرد بد آنان سبب دوری مردم شده است و آنان نجومی بگیران را تأیید کرده بودند.

امام جمعه موقت ساری گفت انتخابات با همه زیبایی‌هایش دارای نازیبایی‌های نیز بوده است و در مناظرات شاهد بودیم که خدمات دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب زیر سوال رفت و این مساله خیانت به خون شهیدان است.

وی خود را طلبکار جلوه دادن را از دیگر نا زیبایی‌هایی برشمرد و گفت: اهانت به سیدالشهدای مقاومت از نازیبایی‌ها بوده است.

حجت الاسلام شفیعی گفت: ملت ایران در قفس نیست و عزتی که امروز دارا هستیم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نباید گره گشایی از مشکلات را در گرو غرب بدانیم و رئیس جمهور منتخب مانند شهید رئیسی برای مردم کار کند و بسوزد.

وی برکات محرم را گران سنگ دانست و خواستار برپایی باشکوه مجالس عزاداری ماه محرم شد و گفت: عزاداری‌ها با بعد عاطفی، معرفی و عملی و رفتاری همراه باشد.

کد خبر 6157630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha