۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۹

امام جمعه کاشمر:

انتخابات مساله مهم کشور و قدرت آفرین است

انتخابات مساله مهم کشور و قدرت آفرین است

کاشمر- امام جمعه کاشمر گفت: انتخابات مساله مهم کشور و قدرت آفرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد طاهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد اظهار کرد: مردم کاشمر در دور اول بیش از ۵۳ درصد شرکت کردند ولی این مشارکت باید خیلی بیشتر از این باشد و بدانیم که رأی ما تقویت ایران است.

امام جمعه کاشمر تصریح کرد: تمام مردم و اقشار مختلف جامعه باید احساس تکلیف کنند و اقوام و دوستان خود را با طرح نهضت تماس تلفنی نسبت به مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

وی با بیان اینکه مشارکت ۴۰ درصد پایین‌تر از حد انتظار بود شرکت ما در انتخابات هزینه نیست بلکه یک سرمایه گذاری است، تاکید کرد: شرکت در انتخابات بسیار حائز اهمیت است که باید نسبت به حضور در پای صندوق‌های رأی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

طاهری با بیان اینکه جبهه مقاومت برای ما تولید قدرت می‌کنند بدون اینکه ما با دشمن درگیر شویم، عنوان کرد: گاهی صحبت‌هایی بیان می‌شود که به جبهه مقاومت کمک مالی می‌کنیم، در صورتی که ما هیچ کمک مالی به لبنان، یمن، فلسطین و… نداریم و حمایت ما از جبهه مقاومت حمایت معنوی است.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت با آدم‌های خود در خاک خود بر دهان دشمنان می‌زنند و این یک فرصت است، تشریح کرد: در گفتگوها و مناظرات ریاست جمهوری دوره قبل مرتب موضع جنگ را مطرح می‌کردند ولی امروزه صحبت از جنگ نمی‌شود و این یعنی جبهه مقاومت خوب عمل کرده است.

وی با اشاره به خاموشی چاه‌موتورهای کشاورزی، اظهار کرد: کشاورزی مساله اصلی شهرستان کاشمر و منطقه ترشیز است که اقتصاد شهرستان و منطقه به آن بستگی دارد.

طاهری با بیان اینکه باغات در این فصل نیاز زیادی به آب دارد و اگر این آب به هر دلیلی کم یا قطع شود زحمت کل سال کشاورز هدر خواهد رفت، خاطرنشان کرد: باغ یک کارخانه نیست که اگر یک ساعت برق او را قطع کنید ضرر او به اندازه یک ساعت باشد قطع برق یک ساعت چاه کشاورزی زحمت یک سال کشاورز را هدر می‌دهد.

امام جمعه کاشمر با اشاره به اینکه قطع شدن برق چاه‌های کشاورزی خسارت‌های زیادی وارد می‌کند، تصریح کرد: مسؤولان در تهران باید بدانند که چه ضربه‌ای به کشاورز با قطع کردن برق چاه‌های کشاورزی وارد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اگر مدار آبیاری باغات کشاورزی از ۱۲ یا ۱۳ روز به ۱۵ و ۱۶ روز برسد مطمئناً محصول کشاورز بر زمین می‌ریزد، بیان کرد: کشاورزان اعتقاد دارند که برق منازل آنها قطع شود ولی برق چاه‌های کشاورزی قطع نشود؛ مسؤولان به هوش و به گوش باشند و مردم و کشاورز را در این حوزه درک کنند.

کد خبر 6157634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha